Laatste poging.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jacaranda

Laatste poging.

Bericht door Jacaranda »

Als eerste wil ook ik iedereen bedanken voor een zeer aangename dag. Ik wil in het bijzonder degene bedanken die gezorgd heeft voor het mooie weer en hem of haar wil ik ook vragen om het morgen weer zo mooi te laten worden.
Waarom?!?
Omdat ik morgen een bruiloft heb van zeer goede vrienden en aangezien mijn 88" heel misschien er niet bij kan zijn, moet/mag het bruidspaar dan in de 109". Maar aangezien die eigenlijk voor de gasten was gereserveerd, hoop ik dat er nog meer mensen zijn die in ruil voor een etenje bij de Griek morgen van 15.00 tot 20.00 uur de gasten wil brengen van hun huis naar de Raadszaal en dan naar de Griek in Zoetermeer.

Marco V8 staat je aanbod nog?

Groeten,

Martin 88 en 109" v.d. Velde

070-3077894
06-54280497
Niels

Re: Laatste poging.

Bericht door Niels »

Hoi Martin,

Ik begreep dat je al weer vroeg naar Den Haag was vertrokken. Heb je de oorzaak van je probleem nog kunnen vinden?

Groet,

Niels
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Morgen mag ik om 10.00 uur bij Aad verschijnen !!! En nu maar hopen dat die om 14.00 uur klaar is...
Marco RRV8

Bericht door Marco RRV8 »

Yep ik ga morgen op tijd onderweg ff de range uitlaten

groeten
Marco RR V8
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Ikke blij !!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Niels

Bericht door Niels »

'k Ben benieuwd. Succes er mee.
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Dank je !! Ook ik ben benieuwd....!
Puffino

Bericht door Puffino »

En ik ook, want met bruiloftsgasten in een vertimmerde achterbak lijkt me niets zo een heel groot feest ;-)

Sander Lelieveld

"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Helaas moet ik jullie mededelen dat de motor overleden is........
Vandaag gaat het bruidspaar dus in de 109 (die ik nog ff cabrio heb gemaakt) en misschien gaan er nog een paar gasten bij. De overige worden verdeeld in Snorkel en Black Muddy uhh...sorry Black Beauty en "normale" auto's.

Nu dus op zoek naar een 2.25 benzine blok, zodat ik over anderhalve week mee kan doen aan de Belgium National.....

Groeten,

Een minder blije Martin 88(*&%^) en 109" v.d. Velde
Puffino

Bericht door Puffino »

OEI, bad news man, en dat op dit moment, je had het zo mooi voor elkaar.

Ik heb ook niet zo snel effe een motortje voo rje. Heeft Ron niet iets staan dat te huur is??

Sander Lelieveld

Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Ik zou Tinkerbell mee mogen nemen, maar voor mijn eigen rust heb ik Aad heel erg bedankt voor het aanbod en er toch voor gekozen dat er andere auto's dan echte auto's mee mogen rijden.
Puffino

Bericht door Puffino »

Ik snap dat je Tinkerbell niet ee wilt, zou ik ook niet gedaan hebben uit een gevoel in mijn onderbuik.

Maar Ron is ook een optie, en vlakbij? Misshcien dat je iets kunt regelen? Even bellen kan altijd he? Als ik mee moet financieren tot huur van een Land Rover bij hem, zeg het maar.

Sander Lelieveld

Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Ik was met Aad bij Ron. Ik heb er nog aan zitten denken om meteen maar een andere te kopen, maar ik moet nu ff met me hoofd denken en niet met wat anders.
Drie Laro's is meer dan voldoende als het stel eigenlijk van plan was om in hun Vulva V40 te trouwen....
Puffino

Bericht door Puffino »

Meteen een nieuwe kopen zou op een enkele hoge uitzondering na een heel domme onverstandige zet zijn, ja....

Ik zie je later! Enne, het is inderdaad wel een vriendendienst die je levert, dat is zo. Het is al meer dan he twas, tenslotte. Sterkte,

Sander Lelieveld

Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Heb jij nog contact gehad met Marco D8?
Puffino

Bericht door Puffino »

yep. Ik bel je wel even.

Sander Lelieveld