Sortout!!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
SasWijs

Sortout!!!!

Bericht door SasWijs »

Wow wat een waanzinnig weekend! Voor mij een weekend vol leuke maar ook vreemde gebeurtenissen.... eerst ontmoet ik een hele leuke man, dan kamperen in een weiland naast de A1.... dan kom ik een oude bekende tegen die me zwaar heeft opgelicht en na enige steun van een gedeelte van het A-team geeft de beste man bijna het hele te veel betaalde bedrag terug (oké nadat R te S had verteld dat hij vast niet op negatieve geluiden zat te wachten...).
Verder ben ik tot de ontdekking gekomen dat parkeerbeleid erg leuk kan zijn...
Kortom het was waanzinnig allemaal.

Mede Laro rijders en organisatie sort out bedankt!

Gr SasWijs
otto(stage one+109sIII)

Re: Sortout!!!!

Bericht door otto(stage one+109sIII) »

heeft de meteor je al terug betaald sas.....super zeg....

grt otto.
Henk.............Darwin LW 88

Bericht door Henk.............Darwin LW 88 »

Al blijf ik 67.00 euro voor een setje lagers voor een Defender wel erg aan de prijs !!!
Gelukkig zijn er meer adressen in Nederland die normale prijzen rekenen.
Ok buiten dit was het erg gezellig op de sortout en ik heb nog wat leuke dingen kunnen kopen voor Darwin.
En Otto nog bedankt voor de handel.

grt Henk..........
Rien (ragrover)

Bericht door Rien (ragrover) »

nu je er toch over begint!! die meteoor heeft er schijnbaar een handje van dat als je niet anders kunt, hij gewoon de dubbele prijs vraagt. hij heeft mij ook eens 125 euro voor een gebruikte homokineet berekend! als ik dit zo hoor denk ik dat ik ook maar eens even naar die man terug ga!

grtz.Rien
otto(stage one+109sIII)

Bericht door otto(stage one+109sIII) »

Henk, wederzijds......beiden met een goed gevoel dus.......we spreken elkaar....
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Waanzinnig weekend was het weer.

Weer een hoop mensen ontmoet, bekende en minder bekende gezichten.
Prachtig weer (morgen hangen de vellen waarschijnlijk aan mijn rug want die is behoorlijk verbrand) rosé, jutter, BBQ, lieve mensen en laro's om je heen wat wil een mens nog meer

Die ene meneer, die moeten we maar gauw vergeten. Vreemd overigens dat hij zo reageerde op dhr R te S. Die is doorgaans toch altijd heen beschaafd en netjes

Ga nu de foto's uit zoeken en zal ze straks op fotopic zetten en nagenieten.

iedereen weer bedankt.

Ireen en R. te S.
SasWijs

Bericht door SasWijs »

;-)
Plaats reactie