De 101 had dacht ik ontstekingsproblemen maar het bleek veel erger. De motor liep maar op 7 poten bleek. Cilinder 5 heeft 0 bar compressie. Ik heb daar nooit naar gekeken omdat de "specialist"in engeland dat zogenaamd had gedaan.
Dus nu weet ik het even niet meer. Een ander blok of dit maken. Zal wel een klepstoter zijn want hij verbruikt geen olie en geen blauwe wolken. Er is geen verbranding maar de bougie is wel nat van olie.
Een ander blok is wel veel werk in mijn eentje, repareren zal het wel worden.
Morgen met de series in de kolonne dus.
fredS2a nu dus even
101 kan niet naar DLRS, baasje wel
Re: 101 kan niet naar DLRS, baasje wel
ha fred,
jammer, ik had graag je 101 willen bewonderen, succes met je reparatie,
zie je morgen
groeten
Geert-Jan
jammer, ik had graag je 101 willen bewonderen, succes met je reparatie,
zie je morgen
groeten
Geert-Jan
Re: 101 kan niet naar DLRS, baasje wel
He Fred,
Balen man! Zo zie je maar weer, nooit 100% op de specialisten afgaan (ik heb op aangeven van een 'specialist' mijn nokkenas vervangen voor niets).
Gelukkig weerhoudt het je er niet van naar de DLRS te gaan.
Greetz, Maarten, die niet naar de DLRS kan ivm werk
Re: 101 kan niet naar DLRS, baasje wel
Fred,
Troost je met de gedachte dat ik ook niet met de 101 kom.
Alleen is het bij mij uit pure gemakzucht en de luxe van airco in de Freelander.
Dennis B.
Troost je met de gedachte dat ik ook niet met de 101 kom.
Alleen is het bij mij uit pure gemakzucht en de luxe van airco in de Freelander.
Dennis B.