Bowy heeft genoeg aan één klein trekje......
Bowy heeft genoeg aan één klein trekje......
Hoi allemaal,
Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met mijn site om wat videootjes online te zetten. Nu moet ik eerlijk zeggen dat me dat niet helemaal gelukt is, omdat mijn provider vergeten is mijn webspace aan te vullen :@:@:@
In ieder geval staat het filmpje van Rangie Ron online, waarvan jullie op de prikpagina al een foto hebben kunnen zien. Ik ga proberen het andere filmpje zo snel mogelijk online te zetten, want ik kan jullie natuurlijk niet onwetend laten waarom Bowy meer dan genoeg heeft aan één klein trekje......
www.racingteamsquadra.tk
Groetjes, JC
Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met mijn site om wat videootjes online te zetten. Nu moet ik eerlijk zeggen dat me dat niet helemaal gelukt is, omdat mijn provider vergeten is mijn webspace aan te vullen :@:@:@
In ieder geval staat het filmpje van Rangie Ron online, waarvan jullie op de prikpagina al een foto hebben kunnen zien. Ik ga proberen het andere filmpje zo snel mogelijk online te zetten, want ik kan jullie natuurlijk niet onwetend laten waarom Bowy meer dan genoeg heeft aan één klein trekje......
www.racingteamsquadra.tk
Groetjes, JC
Re: Bowy heeft genoeg aan één klein trekje......
daar kwam ik ook al achter
Ik krijg het filmpje net gmsn-t, en idd zit maar een heeeeeeeeeel klein beetje vast
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
willen we het nog steeds héé'l graag zien!'
Hey JC, echt een gaaf filmpie!!!! dit had ik nog niet in m'n bestanden, zo van binnenuit
Bedankt voor de moeite
Bedankt voor de moeite
kan de pagina niet weergeven komt er bij mij op 

Gewoon nog een keertje proberen.
Komt waarschijnlijk omdat het filmpje zoveel bekeken wordt.
Het filmpje van Bowy komt er zo spoedig mogelijk op te staan wanneer de provider het toelaat.
Groetjes, JC
Komt waarschijnlijk omdat het filmpje zoveel bekeken wordt.
Het filmpje van Bowy komt er zo spoedig mogelijk op te staan wanneer de provider het toelaat.
Groetjes, JC