Transportje DLRS -> Tilburg?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erskine & Sjantie

Transportje DLRS -> Tilburg?

Bericht door Erskine & Sjantie »

Geachte Prikvrienden (ja...wij hebben wat nodig).

Is er iemand in het zuiden van Nederland (liefst in de buurt van Tilburg) die zondag naar Naarden rijdt? En graag ook weer terug natuurlijk. Wij hebben namelijk via het Prikbord een (op termijn hoor) noodzakelijk onderdeel aangeschaft maar helaas zijn we zelf verhinderd. Het zou fijn zijn als er iemand zo vriendelijk is cq. kan zijn om voor ons dat onderdeel mee te nemen.

Laat even wat horen en dan kom ik er bij je op terug om te kijken hoe we het één of ander kunnen organiseren.

Alvast bedankt. Als het niet lukt, is er geen man over boord, maar het zou wel makkelijk zijn.

Groeten,

Erskine & Sjantie
Erskine & Sjantie

Re: Transportje DLRS -> Tilburg?

Echt niemand?
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

ik vermoed zelfs wij niet.....

....maar fred101 gaat volgens mij wel, en ook wat meer prikkers uit omgeving den bosch/boxtel...als je die warm krijgt daarvoor dan kan het weer via ons bij SAM terechtkomen...
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

dussss: [www.prikpagina.nl]
P&O109V8+RR

ja wij dus

Bericht door P&O109V8+RR »

bel me even op 06 13 50 85 74

gr.
peter
uit Tilburg
Erskine & Sjantie

Bedankt bedankt bedankt...maar het is al opgelost. We rijden gewoon zelf een keer naar "onze leverancier" toe om het onderdeel op te pikken. Maken we er gewoon een dagje uit van.

Maar evenwel natuurlijk hartelijk bedankt voor de moeite. Het word enorm gewaardeerd
P&O109V8+RR

Bericht door P&O109V8+RR »

okay! het is natuurlijk ook leuker om zelf een ritje te maken. ik grijp tenminste zelf elk excuus aan om de Land Rover te pakken

gr.
peter
Erskine & Sjantie

Was het maar met SAM. Daar hebben we dus juist dat onderdeel voor nodig. Maar goed...vanavond na een feestje in Driebergen even doorgereden naar Naarden waar Arjan al was. We hebben ons onderdeeltje al en we kunnen weer gaan knutselen.

Thanx.
Plaats reactie