colonne vanuit arnhem e.o????
colonne vanuit arnhem e.o????
gaat er zondag nog een colonne vertrekken vanuit het verre oosten???wie weet wat waarvan of moet eea nog geregeld worden of gaat ieder gewoon op eigen houtje???
maakt niet uit natuurlijk maar ALS er een colonne gaat sluit ik me graag aan!
janzzen
maakt niet uit natuurlijk maar ALS er een colonne gaat sluit ik me graag aan!
janzzen
Re: colonne vanuit arnhem e.o????
Colonne ...... yep lijkt me wel wat.
Ik wil zondag graag mee naar het verre oosten.
Zelf dacht ik aan A12 - A30 - A1. De colonne zou vanaf het zuiden aansluiting kunnen krijgen vanaf de A50 en wellicht dat er vanuit Ede, Venendaal, Barneveld, enz. ook nog mee rijders gevonden kunnen worden.
Laten we even kijken waar en hoe laat we afspreken. 'K kom vanuut Huuse (Huissen).
Apke
www.larrie.nl
Ik wil zondag graag mee naar het verre oosten.
Zelf dacht ik aan A12 - A30 - A1. De colonne zou vanaf het zuiden aansluiting kunnen krijgen vanaf de A50 en wellicht dat er vanuit Ede, Venendaal, Barneveld, enz. ook nog mee rijders gevonden kunnen worden.
Laten we even kijken waar en hoe laat we afspreken. 'K kom vanuut Huuse (Huissen).
Apke
www.larrie.nl
weet iemand of er op de a30 een parkeerplaats is? tussen ede en barneveld? lijkt me een prima plek om wat verzamelwerk te doen....
janzzen
janzzen
Als je vanaf de A30 in plaats van de A1 op gaat rechtdoor gaat kom je volgens mij bij een McDonnads uit.
Apke
www.larrie.nl
Apke
www.larrie.nl
ik wil wel aansluiten vanaf arnhem. kom zelf uit angeren. hoe laat ???
Jan,
Wij gaan natuurlijk ook mee naar DLRS. Hebben we van uit Eefde/Zutphen alvast een mini colonne. (als wij met de 90 en 110 gaan dan is de colonne al met 50% gegroeid ).
Ik verwacht dat onze tukkerbroeders al een mini colonne zullen vormen. Wij kunnen bij Deventer of Apeldoorn aansluiten.
Groet
Ian
p.s Ik kwam vanmiddag een prachtig zus of broer van de Rode Dame tegen.
1974 ex CH brandweer, 6 cylinder benzine, tropendak, LPG en zo te zien in een mooie staat. De eigenaar woont in Warnsveld. Leuk dat er hier in de buurt steeds meer Laro's komen.
Wij gaan natuurlijk ook mee naar DLRS. Hebben we van uit Eefde/Zutphen alvast een mini colonne. (als wij met de 90 en 110 gaan dan is de colonne al met 50% gegroeid ).
Ik verwacht dat onze tukkerbroeders al een mini colonne zullen vormen. Wij kunnen bij Deventer of Apeldoorn aansluiten.
Groet
Ian
p.s Ik kwam vanmiddag een prachtig zus of broer van de Rode Dame tegen.
1974 ex CH brandweer, 6 cylinder benzine, tropendak, LPG en zo te zien in een mooie staat. De eigenaar woont in Warnsveld. Leuk dat er hier in de buurt steeds meer Laro's komen.
OPGELET,LEZEN!!!
Ok, ik geloof dat ik net als voorgaande jaren een stukje initiatief moet gaan nemen. is helemaal nier erg, we doen het graag en goed!
morgen avond ga ik een voorstel eruit gooien (nieuwe posting) alle kommentaar is welkom en eigen initiatief word zeeeeer op prijs gesteld!
u hoort van mij!
janzzen
morgen avond ga ik een voorstel eruit gooien (nieuwe posting) alle kommentaar is welkom en eigen initiatief word zeeeeer op prijs gesteld!
u hoort van mij!
janzzen
Voorstel
Vertrek Arnhem (A12 velperbroek): 9:15
Aankomst Barneveld: 9:45 afstand 40 KM vanaf Arnhem
Vertrek Barneveld: 10:00
Aankomst 10:30 afstand 45 KM vanaf Barneveld
Als ik bij Larrie voldoende kolen op het vuur gooi moet 90 KM/u haalbaar zijn (ja, ik weet het 100 km/u haalt ie ook, maar een beetje marge)
Ik denk dat we een aardig eind in de richting komen.
Te denken valt over IJseloort 2 als verzamelplek (bij de Pleyroute).
Schiet maar raak, 't is alleen maar een voorstel.
Apke
www.larrie.nl
Aankomst Barneveld: 9:45 afstand 40 KM vanaf Arnhem
Vertrek Barneveld: 10:00
Aankomst 10:30 afstand 45 KM vanaf Barneveld
Als ik bij Larrie voldoende kolen op het vuur gooi moet 90 KM/u haalbaar zijn (ja, ik weet het 100 km/u haalt ie ook, maar een beetje marge)
Ik denk dat we een aardig eind in de richting komen.
Te denken valt over IJseloort 2 als verzamelplek (bij de Pleyroute).
Schiet maar raak, 't is alleen maar een voorstel.
Apke
www.larrie.nl
Re: Voorstel
Lijkt mij een prima voorstel, maar dan ben ik ook wel heel snel tevrede!
9.15 IJsseloort 2
9.15 IJsseloort 2
Klinkt goed. Ik kom zelf uit Veenendaal en zal het prikbord in de gaten houden om aansluiting met de colone te maken.
Dennis 109 (Scooby Doo)
Dennis 109 (Scooby Doo)
Hoi,
Ik kom uit Alkmaar maar het lijkt me wel gaaf om met jullie mee te rijden, het is misschien een beetje om dat weet ik, maar zaterdag ben ik in de buurt van Renkum (Airborne wandeltocht) zodat ik die zondagochtend uit die omgeving vandaan kan vertrekken.
Herman.
Ik kom uit Alkmaar maar het lijkt me wel gaaf om met jullie mee te rijden, het is misschien een beetje om dat weet ik, maar zaterdag ben ik in de buurt van Renkum (Airborne wandeltocht) zodat ik die zondagochtend uit die omgeving vandaan kan vertrekken.
Herman.
Ik ga zaterdag al (en zondag vroeg weer terug). Langs de A30 is voorbij Ede een BP-tankstation, mischien is dat ook een goede plek.
ps: niet met de collone langsrijden vóór de afgesproken tijden he...
gr, Camper Chris
www.opwielen.nl
ps: niet met de collone langsrijden vóór de afgesproken tijden he...
gr, Camper Chris
www.opwielen.nl
Vanuit Renkum kan je eenvoudig de A12 op bij Wolfheze. Een ander alternatief wat je hebt is om bij Heelsum de A50 op te gaan en van daar uit de A12 te nemen.
Als Janzzen het goed vind zal ik vanavond een definitive planning maken met stopplaatsen en verzamel plekken.
Apke
www.larrie.nl
Als Janzzen het goed vind zal ik vanavond een definitive planning maken met stopplaatsen en verzamel plekken.
Apke
www.larrie.nl
herman...loop je de airborn ook? ik wel...kom zelf uit heteren.....wil ook naar de sort uot....kan ik meerijden met iemand...mn stage is nog niet gereed......ijsseloord 9.15?
Meerijden is voro mij geen probleem.
Ik ga samen met m'n jongste zoon (4, bijna 5) die wil natuurlijk in zijn kinderstoel voorin zitten (met gordel).
Als jij geen problemen hebt met de achterbank.
Wel oordopjes meenemen, 't is een 109 Diesel
Apke
www.larrie.nl
Ik ga samen met m'n jongste zoon (4, bijna 5) die wil natuurlijk in zijn kinderstoel voorin zitten (met gordel).
Als jij geen problemen hebt met de achterbank.
Wel oordopjes meenemen, 't is een 109 Diesel
Apke
www.larrie.nl
PLANNING staat als nieuw onderwerp.
Ik ben een nieuw onderwerp begonnen voor de planning.
Groetjes
Ap
www.larrie.nl
Groetjes
Ap
www.larrie.nl
ik vind alles best Apke. ben tamelijk druk hier! dus als je wil coordineren ben ik allang blij!
bedankt!
janzzen
bedankt!
janzzen