dial type momentsleutel
dial type momentsleutel
Ik heb voor het afstellen van mijn distributieriem voor een Defender 110 County met 300TDi een dial type momentsleutel nodig, wie kan mijn vertellen waar deze een beetje schappelijk betaalbaar verkrijgbaar zijn.
LaRobbie
LaRobbie
Re: dial type momentsleutel
Wat is dat precies voor een soort momentsleutel?
Ik heb er wel 2 die klikken bij het bereiken van het ingestelde moment.
Mvg
Rien
Ik heb er wel 2 die klikken bij het bereiken van het ingestelde moment.
Mvg
Rien
Ja zo een heb ik er ook maar dit is volgens de manual van Land Rover er een met een meter met wijzer die heel nauwkeurig de kracht aangeeft
Misschien handig:
Waar woon je?
Heb net zelf mijn distributie vervangen en inderdaad hier een dergelijke momentsleutel voor aangeschaft...
Stuur anders maar een pb'tje
Waar woon je?
Heb net zelf mijn distributie vervangen en inderdaad hier een dergelijke momentsleutel voor aangeschaft...
Stuur anders maar een pb'tje
Hoi Mark,
Ik woon op Bonaire, Nederlandse Antilllen, dus waarschijnlijk niet bij je in de buurt
maar misschien kan je me adviseren welke jij hebt gekocht en waar ik die kan krijgen. ik kom nl van 14 tm 24 sept naar nederland
Rob
Ik woon op Bonaire, Nederlandse Antilllen, dus waarschijnlijk niet bij je in de buurt
maar misschien kan je me adviseren welke jij hebt gekocht en waar ik die kan krijgen. ik kom nl van 14 tm 24 sept naar nederland
Rob
hoeft niet eens perse nauwkeuriger, alleen bij die die "klikt" ben je op het moment dat hij klik ook meteen je referentie kwijt, die ander met de wijzer kun je op de juiste spanning houden terwijl je de nodige bouten aanhaalt.
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth
ok is dat de truuk, nou dan moet ik er wel uit kunen komen thx