Iemand Marco RR V8 gezien....
Iemand Marco RR V8 gezien....
Opsporing verzocht....
Ik ben op zoek naar Marco RR V8; een volslanke man met een oranje shirt, een rugzak en een zwarte RangeRover, voor het laatst gezien de omgeving Noord Brabant;
Zijn signalement is:
Haarkleur: geen, mogelijk eraf gewaaid...
Bijzondere kenmerken: Vuile nagels...
Grote grijns op z'n bek...
Glimt helemaal...
Stinkt een beetje naar LPG...
en heeft vast flinke dorst !!!
Sinds hij met z'n zwarte RangeRover volgas en juigend het tankstation heeft verlaten, heb ik niets meer van hem gehoord; ook z'n telefoon lijkt uitgeschakeld te zijn.
Als iemand iets zwarts voorbij ziet vliegen, ergens een zwarte RangeRover heeft gevonden, of Marco nog spreekt....ik ben zeer benieuwd of hij met z'n aanwinst thuis aangekomen is !!!
Bart, van Partner...
Ik ben op zoek naar Marco RR V8; een volslanke man met een oranje shirt, een rugzak en een zwarte RangeRover, voor het laatst gezien de omgeving Noord Brabant;
Zijn signalement is:
Haarkleur: geen, mogelijk eraf gewaaid...
Bijzondere kenmerken: Vuile nagels...
Grote grijns op z'n bek...
Glimt helemaal...
Stinkt een beetje naar LPG...
en heeft vast flinke dorst !!!
Sinds hij met z'n zwarte RangeRover volgas en juigend het tankstation heeft verlaten, heb ik niets meer van hem gehoord; ook z'n telefoon lijkt uitgeschakeld te zijn.
Als iemand iets zwarts voorbij ziet vliegen, ergens een zwarte RangeRover heeft gevonden, of Marco nog spreekt....ik ben zeer benieuwd of hij met z'n aanwinst thuis aangekomen is !!!
Bart, van Partner...
Re: Iemand Marco RR V8 gezien....
Hij rijdt net bij ons weg, dus dan komt hij er vast ook wel mee thuis.
Dennis B.
Dennis B.
JAAAAAAAAAA veilig thuis, batterij van mn gsm was leeg dus idd niet bereikbaar
Was absoluut een heerlijke rit, had ik toch eerder moete doen een V8 wat is dat adembenemend lekker zeg helemaal in combinatie met een automaat
groeten
Marco RR V8
Was absoluut een heerlijke rit, had ik toch eerder moete doen een V8 wat is dat adembenemend lekker zeg helemaal in combinatie met een automaat
groeten
Marco RR V8
een automaat is toch iemand die naast je zit?
groeten,
Arjan ( handbak koning) Wilbie
groeten,
Arjan ( handbak koning) Wilbie
ik nog niet, hij zei dat ie langs zou komen om z'n RR te showen maar nee,..wij hebben met z'n 7en de "chinees" maar zonder marco RRV8 op gegeten