OT remlicht A4 avant stuk
OT remlicht A4 avant stuk
wie o wie kan mij helpen bij een audi a4 avant van een collega van mij is het remlicht kapot.
het schroefje onder het afdekkapje hebben we al gevonden.
schroefje los gedraaid en er zit beweging in de licht unit.
nou is mijn vraag:
hoe krijg ik die unit er HEEL uit zodat wij het lampje kunnen veranderen
het schroefje onder het afdekkapje hebben we al gevonden.
schroefje los gedraaid en er zit beweging in de licht unit.
nou is mijn vraag:
hoe krijg ik die unit er HEEL uit zodat wij het lampje kunnen veranderen
Re: OT remlicht A4 avant stuk
dat heb ik dus geprobeerd,...naar boven is geen optie opzij ook niet kan eigenlijk alleen naar achteren, ben ff te bang om er een schroefedraaier tussen te zetten
kan ook geen andere schroefjes ontdekken
kan ook geen andere schroefjes ontdekken
zoek eens ff achter de binnen bekleding
kun je meestal het hele unnit er met een kliksysteem
er uit halen
binnen bekleding met gepast geweld stukje bij beetje
lostrekken
groet`n peter109D
kun je meestal het hele unnit er met een kliksysteem
er uit halen
binnen bekleding met gepast geweld stukje bij beetje
lostrekken
groet`n peter109D
daar zit dat schroefje dus voor in de achterklep bekleding
lampunit komt ook wel losser, maar ik durf niet teveel geweld te gebruiken om dat ik niet zeker weet welke kant ie op moet heb inmiddels onze broederprikkers op de audi.startpagina.nl ook al bestookt met de zelfde vraag :
[www.prikpagina.nl]
lampunit komt ook wel losser, maar ik durf niet teveel geweld te gebruiken om dat ik niet zeker weet welke kant ie op moet heb inmiddels onze broederprikkers op de audi.startpagina.nl ook al bestookt met de zelfde vraag :
[www.prikpagina.nl]
Bij moderne auto's gaat dat niet, men gaat er van uit dat dat achterlicht het de hele leaseduur uit moet houden daarna is ie economisch afgeschreven en dan wordt vervangen van zo'n lamp te duur. 

aha dus dat is het
daar schiet ik dus ook niks mee op
heeft nou niemand zo'n "ding" voor de deur staan van moeders /pa /vrouw /vriendin /werk etc. die ff kan kijken hoe dat kan zonder een grote hamer te gebruiken????
daar schiet ik dus ook niks mee op
heeft nou niemand zo'n "ding" voor de deur staan van moeders /pa /vrouw /vriendin /werk etc. die ff kan kijken hoe dat kan zonder een grote hamer te gebruiken????
bekleding zit vaak gemonteerd met van die drukknopen
die ook nog zo`n raar borgdopje hebben op het end
vandaar dat je de bekleding er niet goed uit krijgt
kan natuurlijk ook nog extra afgemonteerd zijn met wat kit
maar dit is zelden het geval
groet`n peter109D
die ook nog zo`n raar borgdopje hebben op het end
vandaar dat je de bekleding er niet goed uit krijgt
kan natuurlijk ook nog extra afgemonteerd zijn met wat kit
maar dit is zelden het geval
groet`n peter109D
hier zit de binnenbak van de afsluitbaare zijbakjes er goed in gebouwd met geen mogelijkheid dat dat er zo 1,2,3 uit is.
denk dat het wat is met dat schroefje dat ik al gevonden had en dan met snelklikkers ofzo wil alleen ff zeker weten naar welke kant ik er een "snoink" aan moet geven,...en anders gaat ie er morgen maar mooi mee naar de audi garage
denk dat het wat is met dat schroefje dat ik al gevonden had en dan met snelklikkers ofzo wil alleen ff zeker weten naar welke kant ik er een "snoink" aan moet geven,...en anders gaat ie er morgen maar mooi mee naar de audi garage
Leuk forum. Zit naast kennis van grote uitlaten brede banden en t laten tunen van de auto ook erg veel technische knowhow
komt dus wel overeen met 'onze" prikpagina, wij doen hier toch ook brede banden/tunen/elec. i.e. 255's / turbo opschroeven / terratrip,gps