OT: inrichting kamper...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart74

OT: inrichting kamper...

Bericht door Bart74 »

Hallo,

Ben inmiddels erg druk met mijn 130 om deze om te bouwen naar camper. Nu ben ik op zoek naar een klein gootsteentje/wasbakje...

Heeft iemand tips/adressen (internet) waar ik dit soort dingen kan bekijken met inbouwmaten?

Bart
Ian

Re: OT: inrichting kamper...

Bericht door Ian »

Bart,
Kijk eens op kameer.startpagina.nl. Daar zijn links naar allerlei bedrijven en winkels.
De meeste hebben online winkels en kan je een idee krijgen van wat er beschikbaar is.
Reimo heeft volgens mij ook een website met van alles en nog wat voor in de camper.(www.reimo.com)
Zoals ik al eerder mailde je ook bij mij komen kijken. Mijn gootsteen is alleen niet zo klein. Doe je in iedergeval wat ideeen op

Groet
Ian
Evert Jan SIII ambulance

Bericht door Evert Jan SIII ambulance »

Je kan heel goed een wasbakje maken van een rvs slakom. Je boort een gat in de onderkant een sifon eraan en klaar. Te verkrijgen in elke gewenste maat hufterbestendig en goedkoop.

Evert Jan
Zwerfrover

Bericht door Zwerfrover »

Hoi Bart,

We hebben ondertussen ook de hele inrichting klaar binnen onze 110. Keukenblokje gemaakt op de wielkast met daarin een rvs 2 pits gasstel en rvs afwasbakje. Gelijk kastjes voor wat bergruimte. Maten weet ik zo niet uit m'n hoofd. Iets van 28 cm diep, geloof ik. Was ff lastig, omdat dit het smalste was wat ik kon krijgen en het toch iets breder is als de wielkast. Opgelost met MDF. Hoe ver ben je al? Je kan uiteraard altijd een keer komen kijken. Jij hebt nog wat meer ruimte dan ik. Ga je naar de sortout?

Groet!
Michel
john straatman

Bericht door john straatman »

Bart,

Je bent helemaal niet off-topic, je hebt toch een vraag over Landrovers?

Evert Jan was me eigenlijk al voor met een uitstekend idee, wat ik daar aan toe zou willen voegen is: ga eens bij een restaurant achtig toeleveringsbedrijf kijken ( Makro/Sligro/Ven) die hebben vaan RVS en alu uitvoeringen van allerlei soorten bakken in verschillende rechthoek en rond maten, met verschillende diepten

Succes,

John
Camper Chris

Bericht door Camper Chris »

Het kan ook van een curver-broodtrommel van plm 20x20cm

(helaas geen plaatje, mn website is ff uit de lucht)

Na de eerste vakantie-test besloten om een iets groter gootsteentje te maken, waar je wel fatsoenlijk een beker in kunt omspoelen..

gr, Camper Chris
www.opwielen.nl

ps: gaan jullie ook voor het camper-kenteken? haal je wel de 170? een hefdak mag pas vanaf 120cm.....
Bart74

Bericht door Bart74 »

hefdak mag pas vanaf 130cm toch?

Bart
Camper Chris

Bericht door Camper Chris »

euh, ja, tikfoutje, sorrie voor de verwarring.
Paul KampeerRover

Bericht door Paul KampeerRover »

ik heb de wasbak gemaakt van een verf emmer, 21 bij 30 cm en 22 cm diep. Zlfs bestand tegen (kortdurend) heet water. Kosten 3,50 euro. e.e.a. aangepast m.b.v. dremel. Standaard afvoertje gemaakt. Dus met huis, tuin en keukenspul uit de gamma. Nu reeds 1 jaar volop in gebruik en prima bevallen. Ik ben ook (reeds zaterdag) op de sort-out (incl. zolderopruiming).

groet, Paul
Plaats reactie