"Rotauto"
"Rotauto"
Beste prikkers,
Dit was het welgemeende compliment van de APK-keurmeester aan mijn serie 111.
Want er viel niets aan te verdienen, m.a.w. met vlag en wimpel door de APK!
Overigens is mijn koelprobleem opgelost. Nog bedankt voor de tips.
Heb mijn benzinetank volgegooid (@#$%^wat is benzine duur) en mijn benzinemeter staat nu ver boven vol dus een electrisch probleempje met de voltregulator.
Nou ja alle andere acties zoals radiator flushen en zo zijn nooit voor niets.
Nogmaals bedankt voor de tips.
Groeten,
Jan
Dit was het welgemeende compliment van de APK-keurmeester aan mijn serie 111.
Want er viel niets aan te verdienen, m.a.w. met vlag en wimpel door de APK!
Overigens is mijn koelprobleem opgelost. Nog bedankt voor de tips.
Heb mijn benzinetank volgegooid (@#$%^wat is benzine duur) en mijn benzinemeter staat nu ver boven vol dus een electrisch probleempje met de voltregulator.
Nou ja alle andere acties zoals radiator flushen en zo zijn nooit voor niets.
Nogmaals bedankt voor de tips.
Groeten,
Jan
Re: "Rotauto"
Waarschijnlijk zit de massa van de meter niet goed aangesloten.
Ciao Maarten
Ciao Maarten
Re: "Rotauto"
De massa van de benzinemeter zit bij de vlotter en van de temperatuurmeter is dat het motorblok, lijkt mij dus sterk dat het de massa van de meter is anders zouden de meter niets of te weinig aangeven.
Dennis B.
Dennis B.
Re: "Rotauto"
Ja natuurlijk, maar deze draad komt vanaf of gaat naar de meter.
Althans bij mijn temperatuur weet ik het zeker, wanneer ik m'n massa van de meter afhaal slaat ie maximaal uit.
Ciao Maarten
Althans bij mijn temperatuur weet ik het zeker, wanneer ik m'n massa van de meter afhaal slaat ie maximaal uit.
Ciao Maarten
Re: "Rotauto"
Uhm even voor de duidelijkheid, Correct me if I'm wrong!
Kan zo zijn dat ik er naast zit, vervelend voor de mensen die er daadwerkelijk iets aan moeten hebben.
Ciao Maarten, die ook weleens onzeker is
Kan zo zijn dat ik er naast zit, vervelend voor de mensen die er daadwerkelijk iets aan moeten hebben.
Ciao Maarten, die ook weleens onzeker is
Re: "Rotauto"
Ik weet niet in hoeverre de benzinemeter van een series III hetzelfde is als van mijn IIA. Maar ik heb aardig zitten klooien totdat ik er achter kwam dat op de achterkant van de meter twee moertjes zitten waarmee je de meter kunt afstellen. Draai het bovenste moertje een heel klein beetje los zodat je hem kunt schuiven (draai hem er NIET helemaal af). Door het moetje te schuiven verschuif je een spoeltje in de meter en kan je de positie van je naald beinvloeden/ijken.
Misschien heb je er wat aan. Het lijkt me wel sterk dat deze spoeltjes zonder reden zomaar verschoven zouden zijn. Je meter slaat inderdaad ook helemaal uit bij kortsluiting oid.
Succes in ieder geval.
Groetjes Pieter
Misschien heb je er wat aan. Het lijkt me wel sterk dat deze spoeltjes zonder reden zomaar verschoven zouden zijn. Je meter slaat inderdaad ook helemaal uit bij kortsluiting oid.
Succes in ieder geval.
Groetjes Pieter
Re: "Rotauto"
Jongens,
Zal er morgen naar kijken en verslag uitbrengen.
Als ik er uit kom natuurlijk.
Jan
Zal er morgen naar kijken en verslag uitbrengen.
Als ik er uit kom natuurlijk.
Jan
Re: "Rotauto"
lekker man, zo'n rotauto.
Veel plezier maar weer, Groet, Wilberth
Veel plezier maar weer, Groet, Wilberth
Re: "Rotauto"
Mag ik ook zo'n meter dan hoef ik niet meer te tanken. Dan rij ik een stuk voordeliger