Ook bij ons....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Dennis101

Ook bij ons....

Bericht door Dennis101 »

Vanochtend liep ik naar de bus en het leek wel alsof de Freelander vlak achter een stoeprand stond. Op zich niets bijzonders, ware het niet dat daar geen stoeprand is..............2 banden leeg dus. Dat is wel vreemd als er 2 leeg staan aan 1 kant en inderdaad, de ventieldopjes lagen er naast. Ook was de reservewiel hoes van de reserveband (ook leeg) afgetrokken en in de bosjes gegooid.
Gelukkig is er verder niets vernield en missen we alleen het ventieldopje van het reservewiel (als die er ooit op heeft gezeten).
Dankzij de compressor van de 101 waren de banden weer snel op spanning en Mariska toch nog op tijd naar het werk.
En ik ga zometeen maar met de 101 naar het werk..........wordt het toch nog een duur dagje.

Foto's te zien op:
[home.planet.nl]

Dennis B.
robb

Re: Ook bij ons....

Bericht door robb »

Hoe laat sta jij op ???
Goeiemorgen trouwens, nou ja goeiemorgen ik weet leukeere manieren om de dag te beginnen. Gelukkig dat er verder niks gesloopt is

Robb
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Ik sta normaal gesproken om 5.15 uur op en ga om 5.45 uur de deur uit.
De (bedrijfs)bus vertrekt 5 minuten later.
Dan ben ik ongeveer om 6.40 uur op mijn werk en ga om 15.00 uur weer naar huis.
Maar nu ga ik toch echt naar mijn werk toe......

Dennis B.
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Nu ook al last van vandalisme in Opdam?

Gelukkig alleen leeg laten lopen en niet lek gestoken.

Groeten, Victor

seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Jan Aart

Bericht door Jan Aart »

Knap irritant dat vandalisme, gelukkig geen onherstelbare schade zoals kapotgesneden banden , afgeschopte spiegels etc.

gr.

Jan Aart

p.s. de freelander was de avond ervoor enigzins scheef in het vak geparkeerd ?
fred101

Bericht door fred101 »

Wat sommige mensen al niet doen om met een 101 naar het werk te kunnen rijden, en dan nog wel met de auto van zijn vriendin, een schande is het :-)

Fred101

Ben ik blij dat mijn auto's hier op de dam achter het hek staan.
Yuri

Bericht door Yuri »

da's waardeloos. het feit dat ze al aan je auto zitten geeft geen goed gevoel ondanks dat er geen blijvende schade is aangericht.

grtz,

Yuri
SIII 109D / SJ 88,6"
Mariska

Bericht door Mariska »

Het ventieldopje van het reservewiel is ook terecht. :lol:
Harry & ´de RUS´

Bericht door Harry & ´de RUS´ »

Ha Mariska!
Wellicht is de dader iemand die denkt dat je een PC Hooft tractor hebt, die veel brandstof vrbruikt?
Je kunt overwegen om een sticker of mededeling aan de binnenkant op te hangen (zichtbaar van buiten natuurlijk) met daarop je brandstofverbruik. Dat schrikt waarschijnlijk de meeste ´groene´ actievoerders wat af..
Mvg
Harry & de RUS (met een benzineverbruik van 1 op 6,5, foei)
Plaats reactie