Inlaat = vrij,geen opstakels
speling as turbo=niet voelbaar,draait netjes,schone zijde geen zichtbare beschadiging
slangen naar en van turbo,naar en van intercooler = checked,deze zijn zeker niet nieuw meer maar zeker nog niet lek(ze zijn nu wel weer schoon...)
Intercooler = checked, gespoeld en een klein beetje druk op gezet om te kijken of deze niet lek is.
brandstoffilter = vernieuwd(voor de zekerheid)
opvoerpomp= checked, draadje los(zodat de motor niet aanslaat) en de ontluchtingsbout op het brandstoffilter eruit en ff starten..... (binnenbekleding van de motorkap heeft nu een beschermende dieselcoating

Als er iemand nog brainwaves, andere smaken of de ultieme kant en klare oplossing heeft..... Dan GRAAG!
Ik ga morgen nog even het slangetje testen die van de overdrukzijde van de turbo naar de brandstofpomp loopt.(deze meldt dmv overdruk de vraag naar extra diesel???)
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings, die zich gedraagt als een 2,5 NA.......