remleidingen
remleidingen
ik heb mijn disco redelijk aangepast zoals velen ondertussen wel weten maar ik heb een vraag ik heb langere rvs remleidingen bij mijn voorwielen geplaatst alleen nu kom ik het volgende probleem tegen mijn leiding aan de linkerzijde ( lees bestuurderszijde ) raakt bij het insturen naar rechts de linkerband heeft iemand foto's van hoe hij/zij dit heeft opgelost of een briljante oplossing want ik zie hem momenteel niet
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
Re: remleidingen
Komt het nu handig uit dat ik ze nog moet plaatsen
helaas kan ik je niet helpen,.....
toch handig dat je problemen voor mij oplost Alex
gr,
Roland
helaas kan ik je niet helpen,.....
toch handig dat je problemen voor mij oplost Alex
gr,
Roland
He Roland,
Leuk dat je op de chatpagina zit met zo'n kroontje op je hoofd, maar was je ingedut?
Groetjes,
Ron.
ja lekker ik ga geld aan je vragen ik dacht aan een disco per consult
mvg
alex / Grizzly
mvg
alex / Grizzly
Hee Roald,
Meer verhogen dan komen ze verticaler te staan
Andere oplossing waar ik zelf over nadacht is klein elastiekje eraan maken (kwaliteits elastiek uit de zeilwereld) en dat ergens aan het chassis....
Cheers Bowy
Meer verhogen dan komen ze verticaler te staan
Andere oplossing waar ik zelf over nadacht is klein elastiekje eraan maken (kwaliteits elastiek uit de zeilwereld) en dat ergens aan het chassis....
Cheers Bowy
thnx daar had ik nog niet aan gedacht ga morgen gelijk effe kijken
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
Alex,
de rvs leiding zo onder voorspanning vastzetten dat hij bij insturen de goede kant "opkruld" dit werkt altijd en goed
de rvs leiding zo onder voorspanning vastzetten dat hij bij insturen de goede kant "opkruld" dit werkt altijd en goed
Bowy,
bedoel je niet Roland inplaats van mij ( Roald) ???
bedoel je niet Roland inplaats van mij ( Roald) ???