Prikkers,
Ik heb van Henk Teunissen (Darwin LW 88) een set wielen gekocht die ik van Almere in Vroomshoop of Dalen moet hebben. Ik heb gehoord dat er regelmatig met goed resultaat spullen van Prikkers, door Prikkers, naar Prikkers worden vervoerd en vroeg me dus af of er dezer dagen iemand van Almere naar het oosten komt die een set wielen wil en kan mee nemen.
Lukt het niet, dan is het geen probleem. Ik knoop dan op een avond de aanhanger achter de auto en rij zelf heen en weer, maar als het op deze manier lukt zou het natuurlijk helemaal mooi zijn.
Vast bedankt,
Groet,
Niels
Logistiek van Almere naar het oosten
of morgen van Almere naar Apeldoorn e.o.??
Ter aanvulling.
Andere optie die Niels zou helpen is morgen een transport van Almere naar Apeldoorn e.o.. Ik ben namelijk 's middags in Apeldoorn en rij dan later door naar hem.
Groet, Arnoud
Andere optie die Niels zou helpen is morgen een transport van Almere naar Apeldoorn e.o.. Ik ben namelijk 's middags in Apeldoorn en rij dan later door naar hem.
Groet, Arnoud
Re: Logistiek van Almere naar het oosten
Hoi Niels volgende week donderdag komt Tijn Leusink bij mij langs in Naarden. Tevens moet ik nog naar Henk die 15 km verderop woont. Dus als je wat wil regelen, moet je Tijn even bellen.