Safari Gard 3link
Safari Gard 3link
Misschien wel interessant voor sommigen hier, kwam ik toevallig tegen....
[www.marktplaats.nl]
Die beadlocks zijn ook leuk trouwens Jammer dat m`n Ninety nog niet 'af' is, anders kwam dit soort speelgoed in beeld
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
[www.marktplaats.nl]
Die beadlocks zijn ook leuk trouwens Jammer dat m`n Ninety nog niet 'af' is, anders kwam dit soort speelgoed in beeld
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Re: Safari Gard 3link
die staat ook op de paginamarkt....en ik heb er eentje onder de disco zitten die uitstekend bevalt
Re: Safari Gard 3link
Wat ik me afvraag: beinvloed de 3-link ook het weg gedrag van de auto?
Het caster is te verstellen, maar gaat de auto niet dwijlen over de weg?
iedergeval wel een wannabe voor in het terrein.
Anton
Het caster is te verstellen, maar gaat de auto niet dwijlen over de weg?
iedergeval wel een wannabe voor in het terrein.
Anton
Re: Safari Gard 3link
Al dat soort extra's zijn natuurlijk leuk maar duur.
Ik zie het anders. Met een normale onaangepaste auto zo ver mogelijk komen, een grotere uitdaging. Iets andere banden is wel handig maar verder wil ik niet gaan. Zo blijft de auto op de weg ook normaal reageren.
Ik zie het anders. Met een normale onaangepaste auto zo ver mogelijk komen, een grotere uitdaging. Iets andere banden is wel handig maar verder wil ik niet gaan. Zo blijft de auto op de weg ook normaal reageren.
Re: Safari Gard 3link
Ben ik helemaal met je eens Bart. Leuk om te zien hoe snel de ontwikkelingen gaan. een tien jaar geleden had je nog genoeg aan langere veren en dempers. een limited in je achterdiff en je een stuk terreinvaardiger.
Natuurlijk is het de kunst om met een standaard auto de elementen te trotseren.
Anton (ninty op 255ers en langere dempers.)
Natuurlijk is het de kunst om met een standaard auto de elementen te trotseren.
Anton (ninty op 255ers en langere dempers.)
Re: Safari Gard 3link
met een standaard RR heb ik meer dan 10 jaar rond gereden vond het dus wel tijd voor de "volgende stap"
een 3 link tast wel zeker het rijgedrag aan, je hebt namelijk geen enkele dwarsstabilisatie meer.
dit kun je weer oplossen door ZWARE gasgevulde dempers te monteren.
ook is een 3 link pas interesant als je langere dempers dan 10" wilt gebruiken tot 10" voldoet een standaard ophanging uitstekend
een 3 link tast wel zeker het rijgedrag aan, je hebt namelijk geen enkele dwarsstabilisatie meer.
dit kun je weer oplossen door ZWARE gasgevulde dempers te monteren.
ook is een 3 link pas interesant als je langere dempers dan 10" wilt gebruiken tot 10" voldoet een standaard ophanging uitstekend
Re: Safari Gard 3link
Anton,
je bent meer dan welkom, om een rondje met mijn Disco mee te rijden.
dan kun je het aan den lijve onderdvinden hoe het rijdt.
daar ik instelbaare dempers heb kun je ook mooi het verschil voelen tussen een standaard setting en een straffere
je bent meer dan welkom, om een rondje met mijn Disco mee te rijden.
dan kun je het aan den lijve onderdvinden hoe het rijdt.
daar ik instelbaare dempers heb kun je ook mooi het verschil voelen tussen een standaard setting en een straffere