Babyzitje Defender Grijs Kenteken

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Dirk

Babyzitje Defender Grijs Kenteken

Bericht door Dirk »

Heeft iemand enig idee of er babyzitjes zijn om op of ipv de middenconsole te plaatsen van een 110? Ennuh.. Mag dat?
aRumble

Re: Babyzitje Defender Grijs Kenteken

Bericht door aRumble »

Maxicosi raak je in het midden niet kwijt, een kinderzitje zou wel gaan.
momenteel vervoeren we onze dochter in de maxcosi op de bijrijders stoel.
En moeder zit tegenwoordig op de middenzitje. Is toch ook heel knus!

Anton (ervarings deskundige:-) )
Maarten van Lenthe

Bericht door Maarten van Lenthe »

Als je je zitje of cubbybox eruit haalt kan je bijvoorbeeld met een ingekorte gordel daar een kinderzitje vastzetten dat geschikt is voor alleen een heupgordel...bijvoorbeeld een Romer King.
Voordeel is dat je je kindje mee kan nemen, nadeel is dat het redelijk krap wordt voorin omdat de kinderzitjes redelijk breed zijn.

Succes, Maarten
Erwin ter Riet 110TD

Bericht door Erwin ter Riet 110TD »

Wij hebben op de middelste STOEL (dus geen cubbybox!) altijd een kinderstoeltje,
maxi cosi past niet in combinatie met schakelen. Als je ervoor kiest altijd in 1,3 of 5 te rijden kan dat wel

Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
Jan Herman

Bericht door Jan Herman »

Een kind mag alleen vervoerd worden op de achterbank in een goedgekeurd zitje. Als er geen achterbank aanwezig is mag je een goedgekeurd zitje voorin plaatsen. Het zitje moet dan wel op een echte zitplaats bevestigt zijn.
Groet, Jan Herman
fred101

Bericht door fred101 »

paar dagen geleden is deze vraag volgens mij ook geweest. Leuning van stoel afzagen, pijpjes inlassen zodat hij er toch ooit nog op kan. Romer stoeltje op de middenzitting en tegen het achterschot, valt mooi tussen de leuning naar achter en mag op heupgordel. Heb je nog genoeg ruimte om te schakelen. Ik heb het dan wel over het stoeltje wat komt na de maxicosie. Maar de romer versie daarvan zal zo ook wel passen
Ik heb het zo een paar jaar in een 110 gehad.
Fred101
Plaats reactie