te koop defender 110 tdi 9 persoons
te koop defender 110 tdi 9 persoons
te koop wegens rugklachten defender 110tdi van juli 1998 geel kenteken 9 persoons epsom green 155000 km apk tot 3 maart 2006 voor meer info en/of fotos stuur dan even een mailtje rene uit Maarheeze (nbr)
Re: te koop defender 110 tdi 9 persoons
Rene,
Jammer dat je je mooie LandRover moet verkopen wegens lichamelijke problemen.
Maar dit is niet DE plek om hem te koop aan te bieden. Hievoor is de paginamarkt [landrover.paginamarkt.nl].
Succes
Richard
Jammer dat je je mooie LandRover moet verkopen wegens lichamelijke problemen.
Maar dit is niet DE plek om hem te koop aan te bieden. Hievoor is de paginamarkt [landrover.paginamarkt.nl].
Succes
Richard
Rene,
Ik heb al jaren rugklachten, stoel aanpassen en dan werkt t weer, zonde om te verkopen als het niet direct noodzakelijk is, of de problemen moeten echt van dien aard zijn dat je je alleen nog maar met een pienter pookje kunt verplaatsen.........maar ook dan kunnen er aanpassingen gedaan worden...
Succes met je rug
Robb
Ik heb al jaren rugklachten, stoel aanpassen en dan werkt t weer, zonde om te verkopen als het niet direct noodzakelijk is, of de problemen moeten echt van dien aard zijn dat je je alleen nog maar met een pienter pookje kunt verplaatsen.........maar ook dan kunnen er aanpassingen gedaan worden...
Succes met je rug
Robb
Heb bij Ter Horst een TD5 gezien met 'click and go'
knopje indrukken en schakkelen.. hoef je niet meer te koppelen.
Bart
knopje indrukken en schakkelen.. hoef je niet meer te koppelen.
Bart
Juist met rugklachten is een defender ontzettend fijn, je blijft hierin tenminste rechtop zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe je in een 101 ook, Heb er minder klachten in dan in mijn disco.
Frans Bonnes
Frans Bonnes