Hè, hè..... gisteren toch maar aan de klus begonnen en na twee uurtjes zat de nieuwe radiator er in, zonder de ventilator te verwijderen. Uiteraard wat rommelen met de plastic plaat en natuurlijk zaten die leidingen moervast waar bijna niet bij te komen was, maar goed hij zit er in. Gelukkig heb ik ver weg niet gekozen om de oude te laten repareren, want die was wel heel erg slecht en vergaan. het verbaast me enorm dat ik daar nog 4500 km in de hitte mee heb kunnen rijden. Geluk gehad? Raar overigens dat met nam de binnenkant zo vergaan was (kant van de radiator aan de zijde van het motorblok. Ik had zelf eerder de voorkant verwacht. Het lek zat ook aan de achterkant.
Overigens kwam ik bij Thessaloniki (Griekenland) nog een LR90 tegen uit Reeuwijk. Dit stel ging maar liefst één jaar op reis (overland naar Zuid Afrika), geweldig!!! Ahhhhh waarom moet ik weer werken....
Gert-jan
LR110 trektorro
Radiator - 2
Re: Radiator - 2
Super. En wees blij dat je de vent. niet verwijderd hebt. Scheelt een hoop werk. Over werken gesproken;, ja, we doen iets verkeerd... Ach, bijna weekend. Ik ga er een nieuwe deur inzetten. Ook een leuk klusje.
groet en werkse.
Michel
groet en werkse.
Michel