Toyota Diesel in 88. 99% voltooit
Toyota Diesel in 88. 99% voltooit
Mensen van het goede leven
ik ben een gelukkig man
vandaag heb ik de laatste hand gelegt aan mijn rode 88 met een 3.4 liter Toyota diesel motor.
vorige week had ik al zelf van voor naar achter een uitlaat gemaakt en deze is nu gas dicht en gemonteerd.
de dynamosteun is af en de V snaar gespannen en werkt prima
home made gasgeef mechanise is klaar en werkt prima zelfs VOL gas
vandaag heb ik de spatborden erop gezet met nieuwe koplampen stadlichten en nieuwe knipper lichten want ik werd ram gek van die fitting die altijd maar vast geroest zaten enzo en toen netjes al mijn bedrading weggewerkt met nieuwe 5 aardige kabel en 2 verzamel doosjes.
de tunnel en de vloerplaten erin gemaakt.
toen effe een paar KM test gereden en hij rijd super eerst effe rustig en lekker warm laten worden toen een paar keer op z`n staart getrapt en hij gaat maar door 234 hij blijft gaan als je in de 4 in 1 keer het gas intrapt en gaat hij er als een speer vandoor.
wel raar trouwens ik had de tomtom bij me en volgens de GPS reed hij 135 KM/h Vindt ik zelf ietsie pietsie te hard voor een 88 dus ik hou het wel bij 100 of 110 bij het inhalen .
het enige wat ik nog moet doen is 2 voorwielen wisselen THXX REEG
Lagerspeling links voor verhelpen
remmen effe opstellen en dan APK.
morgen eerst maar eens mijn huis inrichten in vlissingen
mzzl Menno
ik ben een gelukkig man
vandaag heb ik de laatste hand gelegt aan mijn rode 88 met een 3.4 liter Toyota diesel motor.
vorige week had ik al zelf van voor naar achter een uitlaat gemaakt en deze is nu gas dicht en gemonteerd.
de dynamosteun is af en de V snaar gespannen en werkt prima
home made gasgeef mechanise is klaar en werkt prima zelfs VOL gas
vandaag heb ik de spatborden erop gezet met nieuwe koplampen stadlichten en nieuwe knipper lichten want ik werd ram gek van die fitting die altijd maar vast geroest zaten enzo en toen netjes al mijn bedrading weggewerkt met nieuwe 5 aardige kabel en 2 verzamel doosjes.
de tunnel en de vloerplaten erin gemaakt.
toen effe een paar KM test gereden en hij rijd super eerst effe rustig en lekker warm laten worden toen een paar keer op z`n staart getrapt en hij gaat maar door 234 hij blijft gaan als je in de 4 in 1 keer het gas intrapt en gaat hij er als een speer vandoor.
wel raar trouwens ik had de tomtom bij me en volgens de GPS reed hij 135 KM/h Vindt ik zelf ietsie pietsie te hard voor een 88 dus ik hou het wel bij 100 of 110 bij het inhalen .
het enige wat ik nog moet doen is 2 voorwielen wisselen THXX REEG
Lagerspeling links voor verhelpen
remmen effe opstellen en dan APK.
morgen eerst maar eens mijn huis inrichten in vlissingen
mzzl Menno
Re: Toyota Diesel in 88. 99% voltooit
kijk eens aan,
wat een vooruitgang, das goed nieuws.
wat is het volgende plan? grotere wielen en een overdrive? kan je denk ik wel economisch rijden.
Groeten Jan Schober
wat een vooruitgang, das goed nieuws.
wat is het volgende plan? grotere wielen en een overdrive? kan je denk ik wel economisch rijden.
Groeten Jan Schober
Wat dacht je van aan Jouw oude studie beginnen
Heb je de originele bak erachter zitten?
Ik ben ook een beetje aan het rondneuzen naar de mogelijkheden.Als je in Vlissingen bent en je hebt zin in een bak koffie of een pint...you're welcome
Groetjes
Erik
Ik ben ook een beetje aan het rondneuzen naar de mogelijkheden.Als je in Vlissingen bent en je hebt zin in een bak koffie of een pint...you're welcome
Groetjes
Erik
K zal vast uren vrijhouden voor het geven van bijspijkercursussen
ja graag vanaf 22 Aug ben ik er iedere dag.
morgen ben ik er alleen om over te huizen
see you
morgen ben ik er alleen om over te huizen
see you