Hoi,
Ik ben bezig om mijn deurplaten van de deur te strippen, maar krijg met geen mogelijkheid de deurklink eraf. Iemand idee hoe ik dit voor elkaar krijg zonder deze te mollen? Het gaat om push button deuren. Kan de push button zelf niet gewoon verwijdert worden zodat ik bij een moertje kan? Wil 'm niet kapot maken.
Alvast bedankt.
Groet!
Michel
deurklink
Re: deurklink
De deurgrepen zitten aan de binnenzijde met 2 dikke kruiskopschroeven vast. Vaak zijn deze slecht los te krijgen waardoor de boormachine er aan te pas moet komen.
ik heb dit weekend 2 nieuwe achterdeuren gemonteerd en ben dus ietwat ervaringsdeskundig geworden.
groet, Paul
ik heb dit weekend 2 nieuwe achterdeuren gemonteerd en ben dus ietwat ervaringsdeskundig geworden.
groet, Paul
Hoi Paul,
De kruiskoppen zijn op zich wel OK, alleen lijkt het moertje mee te draaien (als dat er tenminste opzit...). Kan dat kloppen?
Groet!
Michel
De kruiskoppen zijn op zich wel OK, alleen lijkt het moertje mee te draaien (als dat er tenminste opzit...). Kan dat kloppen?
Groet!
Michel
Er zit geen moertje achter. De schroef is een verdikte uitvoering die kennelijk bedoeld is om vast te komen en niet meer los te draaien.
Ik heb de zaak uitgeboord en met blindklinknagels opnieuw gemonteerd.
Groet, Paul
Ik heb de zaak uitgeboord en met blindklinknagels opnieuw gemonteerd.
Groet, Paul