link van Bart's autoservice
link van Bart's autoservice
Ik ben op zoek naar de link van Bart van Dessel.
Dat moet toch Bart's autoservice zijn?
Er staat wel een link in het rijtje "bedrijven NL" maar ik heb het idee dat dit niet de goede is. (ik krijg een blauw internetsite met allemaal links naar andere sites)
Wie heeft de juiste link?
Groetjes, JC
Dat moet toch Bart's autoservice zijn?
Er staat wel een link in het rijtje "bedrijven NL" maar ik heb het idee dat dit niet de goede is. (ik krijg een blauw internetsite met allemaal links naar andere sites)
Wie heeft de juiste link?
Groetjes, JC
Re: link van Bart's autoservice
Probeer:
[www.bartsautoservice.nl]
Groet, (een andere) Bart, van Partner
Oke thanks.
@Ron: Nee ben er niet meer aan toegekomen, zijn ergens anders blijven hangen.
We concentreren ons nu ff op een belastingvrije RR, omdat dit toch de meeste voordelen voor ons heeft met betrekking tot ons eisenpakket, gezinssamenstelling en gebruik van de auto.
Groetjes, JC
@Ron: Nee ben er niet meer aan toegekomen, zijn ergens anders blijven hangen.
We concentreren ons nu ff op een belastingvrije RR, omdat dit toch de meeste voordelen voor ons heeft met betrekking tot ons eisenpakket, gezinssamenstelling en gebruik van de auto.
Groetjes, JC
Kijk uit met ombouwauto`s hè. Ik zeg niet dat het niet mag, of niet kan...maar de Range Rover kwam pas in '82 à'83 met een 4deurs uitvoering. ABS en Traction Control hadden ze toen ook niet....
Wel is natuurlijk heel veel compatible door de jaren heen, maar voor de zekerheid blijf ik een 2deurs carosserie het veiligst vinden qua mogelijkheden.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Wel is natuurlijk heel veel compatible door de jaren heen, maar voor de zekerheid blijf ik een 2deurs carosserie het veiligst vinden qua mogelijkheden.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Dat is zeker het veiligste, want naast de 2/3 regeling moet de samengestelde auto ook op de datum van eerste toelating in die uitvoering leverbaar zijn geweest. Bijvoorbeeld een 4 deurs RR uit 1972 is altijd fout.
Dennis B.
Dennis B.
4 deurs uit 72 is niet per defenitie fout Dennis! ik ken er genoeg waarvan de motor, bak, assen, schutbord en chassis nog orgineel zijn, maar wél een 4-deurs body hebben!
groeten Rangie
groeten Rangie
Er zijn er inderdaad genoeg die in die uitvoering rijden, maar een aantal 4 deurs RR's met een klassiek kenteken hebben achteraf na een controle weer een latere datum van eerste toelating gekregen omdat deze uitvoering destijds niet leverbaar was.
De overheid weet dat de RR regelmatig op deze manier wordt omgebouwd.
Dennis B.
De overheid weet dat de RR regelmatig op deze manier wordt omgebouwd.
Dennis B.
in 1981 kwam de 1e 4 deurs op de markt. tenminste, dat zie ik in de owners' manual. daarvoor had alleen de 'Monteverdi conversie' 4 deuren.
gr.
peter
gr.
peter
Dat vind ik erg jammer J.C. maar ik neem aan dat je nog wel even gebeld hebt met Peter of Caspers? Is wel zo netjes dacht ik
Nee dat heb ik ook nog niet, ik wil alle opties nog open houden zolang ik nog niets gekocht heb. Mijn voorkeur gaat uit naar een belastingvrije Range, meer nog niet. Eerst maar eens kijken of het een haalbare kaart is, omdat ik nogal wat noten op zang heb.
Ik heb wel een afspraak al gemaakt om ergens naar te kijken, maar dat is nogal ver weg. We gaan er donderdag heen, er zit nog APK op, maar loopt binnenkort af, maar ik hoop dat alles goed gaat.
Groetjes, JC
Ik heb wel een afspraak al gemaakt om ergens naar te kijken, maar dat is nogal ver weg. We gaan er donderdag heen, er zit nog APK op, maar loopt binnenkort af, maar ik hoop dat alles goed gaat.
Groetjes, JC
Hoi Ron,
Ik heb overigens nooit een telefoonnummer van Peter gehad, dus kan ik hem niet bellen. Wel heb ik al een paar keer geprobeerd jou te pakken te krijgen, maar je neemt niet op. (ik meende ook niet echt een vaste afspraak te hebben gemaakt hoor, maar ik heb wel informatie over de LaRo's van Caspers gekregen hoor).
Waarschijnlijk heb jij wel het nummer van Peter? Zou jij hem dan willen bellen?
Groetjes, JC
Ik heb overigens nooit een telefoonnummer van Peter gehad, dus kan ik hem niet bellen. Wel heb ik al een paar keer geprobeerd jou te pakken te krijgen, maar je neemt niet op. (ik meende ook niet echt een vaste afspraak te hebben gemaakt hoor, maar ik heb wel informatie over de LaRo's van Caspers gekregen hoor).
Waarschijnlijk heb jij wel het nummer van Peter? Zou jij hem dan willen bellen?
Groetjes, JC