Zwaar getwijfeld tussen het Mountainboard en de Bowler......
Zwaar getwijfeld tussen het Mountainboard en de Bowler......
Maar de Bowler geniet toch net mijn voorkeur maar dan met een rekje voor het mountainboard achterop
[www.lemonzoo.com]
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
[www.lemonzoo.com]
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Re: Zwaar getwijfeld tussen het Mountainboard en de Bowler......
Erg cool idd. Heb de aflevering toen gezien. Ik gokte eerst ook bij de Bowler op de boarder. Op de vlakke stukken haalt ie het alleen niet.
Super zo`n filmpje ik ben toch al fan van Top gear. Ze laten gewoon meer zien dan een auto ze laten autogebruik zien.
En zo`n bowler past in een jongensdroom.
Hein.
En zo`n bowler past in een jongensdroom.
Hein.
misschien is dit wat voor jullie als mede ' board ' georiënteerde LaRo helden? ik ben er komend weekend in elk geval bij, is een bedevaartsoord...
[www.skateboardfederatie.nl]
gr.
peter
[www.skateboardfederatie.nl]
gr.
peter
volgend weekend...
[beta.uwhosting.net]
moet 'm zijn
anders via de vorige link, dan staat ergens 'videos' in het menu links van het newsboxje
gr.
peter
moet 'm zijn
anders via de vorige link, dan staat ergens 'videos' in het menu links van het newsboxje
gr.
peter
Had 'm inderdaad ook al eens op Top Gear gezien, maar het is een waanzinnig gaaf filmpje. Heeft iemand 'm toevallig al lokaal staan?
Groetjes,
Ron.
yep, op de Laro Croft site
[www.larocroft.nl]
goed dat je een paar gave filmpjes bij elkaar hebt gezet Paulo, ik hoop dat je er meer vindt en toegestuurd krijgt. ik mail je in ieder geval als ik wat tegenkom, kan het zelf niet hosten en begreep een tijdje geleden dat jij GB's zat tot je beschikking hebt?!
gr.
peter
goed dat je een paar gave filmpjes bij elkaar hebt gezet Paulo, ik hoop dat je er meer vindt en toegestuurd krijgt. ik mail je in ieder geval als ik wat tegenkom, kan het zelf niet hosten en begreep een tijdje geleden dat jij GB's zat tot je beschikking hebt?!
gr.
peter