Goede morgen ,
Misschien geen specifieke landrover-vraag, maar wie weet hebben jullie goede raad voor mij.
Mijn auto radio stoort op de ruitenwissermoter, hoe kan ik deze ontstoren , is daar een simpele oplossing voor.
Alvast bedankt
Joop
Die graag alleen de muziek hoort.
ontstoren
Re: ontstoren
Probeer eens een condensator van 1 micro F over de ruitenwisser motor.(bij voorkeur op de motor plaatsen)
Het kan ook zijn dat je koolborstels nogal staan te vonken Dan als je er bij kunt goed schoonmaken en koolborstel druk controleren. (dit zijn regeltjes voor allerlij gelijkstroom motoren)
succes er mee
Het kan ook zijn dat je koolborstels nogal staan te vonken Dan als je er bij kunt goed schoonmaken en koolborstel druk controleren. (dit zijn regeltjes voor allerlij gelijkstroom motoren)
succes er mee
SIMPEL.........................................je ruitenwisser niet gebruiken 
robb

robb
Heb laatst bij de H@lfords hier nog setjes voor gezien. Volgens mij kostte dat iets van een tientje.
succes
Maarten
succes
Maarten
Probeer eens een betere verbinding te maken in je voeding naar de radio. Bij voorkeur (wel gezekerd natuurlijk) rechtstreeks vanaf de accu. Ook de min/aarde eventjes netjes aansluiten en zie ! geen storing meer. Groeten,
Arthur
Arthur
Iss goed idee. Maar condensator over de motor (Liefst rechtstreeks op de contacten van de motor) Is ook een goed idee. Ik zou beide doen.
Arnold.
Arnold.