Doorgang naar achter
Doorgang naar achter
Als voorbereiding op een reis naar/door gebieden die minder veilig zijn wil ik voor nood een doorgang maken van woongedeelte naar cabine(truckcab) van mijn 110 camper.
Er zijn al ruiten die eruit gehaald kunnen worden. Al zijn deze nog té klein.
Er zit een ruimte van een paar cm tussen de woongedeelte en de cabine.
Hoe kan ik het beste een stof en waterdicht verbinding maken??
Heeft er iemand tips voor de te gebruiken materialen. (Aluminium op aluminium).
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die zoiets soortgelijks gedaan hebben.
Groet
Ian
Er zijn al ruiten die eruit gehaald kunnen worden. Al zijn deze nog té klein.
Er zit een ruimte van een paar cm tussen de woongedeelte en de cabine.
Hoe kan ik het beste een stof en waterdicht verbinding maken??
Heeft er iemand tips voor de te gebruiken materialen. (Aluminium op aluminium).
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die zoiets soortgelijks gedaan hebben.
Groet
Ian
Re: Doorgang naar achter
Ian,
Zoek is rond op www.unimog.nl daar zijn veel camperconfersies waar ze ook een doorgang in naar achteren bouwen. zorg er in ieder geval voor dat er flexibiliteit tussen cabine en achterbak blijft.
Anton (tja, ga ook wel is vreemd, maar kijken mag he!
Zoek is rond op www.unimog.nl daar zijn veel camperconfersies waar ze ook een doorgang in naar achteren bouwen. zorg er in ieder geval voor dat er flexibiliteit tussen cabine en achterbak blijft.
Anton (tja, ga ook wel is vreemd, maar kijken mag he!
je kan een trapezium vormig of soortgelijjke rubberen manchet gebruiken, als je een hol rubber neemt kan dit aardig wat onefenheden opvangen tussen je cabine en woornruimte en dit stof en waterdicht houden, je moet dan wel een slijtstrip monteren ander schuurt het rubber door het aluminium heen
ik heb kunst leer gebruikt. een kant aan de bak gelijmt en de andere kant met klitte band aan de cabine waar ik eerst een alu u profiel op gekit en met een paar popnagels vastgezet heb zodat de omslag in het gootje valt en water naar de zijkand weg loopt
werkt perfekt
werkt perfekt