Hallo
Wie kan mij helpen met DE tip om mijn stuur er af te krijgen. Hij zit zo vast als een huis
Ik ben heel benieuwd naar jullie creatieve oplossingen.
Groeten Robert
Serie 3 109" 2.25 benzine
Tips om je stuur er af te krijgen!
Re: Tips om je stuur er af te krijgen!
begeltje maken (staalstrip/hoekprofiel van 3 of 4mm) met vier gatern er in 3 op een rij (ff meten op het stuur met moer eraf zie je 2 extra gaten volgens mij m6) de middelste met een m8 of m10 bout met moer onder de beugeltje en een puntje aan het eind om te centreren m6 boutjes aan bijde kant van beugeltje vastzetten met moeren en de moer m8/m10 aan draaien en dan moet de stuur loskomen.
heb ik ook gehad en die beugeltje gemaakt en stuur kwam daarna zo los. wat met een hamer niet wou (zelfs moker niet) oja NOOIT op de draadvan de moer van de stuur slaan krijg je de moer en moeilijk of niet meer op
groeten branko
heb ik ook gehad en die beugeltje gemaakt en stuur kwam daarna zo los. wat met een hamer niet wou (zelfs moker niet) oja NOOIT op de draadvan de moer van de stuur slaan krijg je de moer en moeilijk of niet meer op
groeten branko
Re: Tips om je stuur er af te krijgen!
Hoi
gaan zitten, knieen onder het stuur, hard omhoogdrukken, met moker een klap op de stuurpen geven dan moet hij losschieten. let er wel op dat je zoals branko zegt de draad niet beschadigd, dus ffe de moer omhoogdraaien.
groet
gaan zitten, knieen onder het stuur, hard omhoogdrukken, met moker een klap op de stuurpen geven dan moet hij losschieten. let er wel op dat je zoals branko zegt de draad niet beschadigd, dus ffe de moer omhoogdraaien.
groet