Serieus...Na 5 minder geslaagde pogingen is het eindelijk gelukt om een goede brandstofpomp voor Partner te vinden; welke ik vandaag heb gemonteerd....
Dit heeft natuurlijk ook voordelen:
# De tijd die ons team nodig heeft om een dergelijke pomp (op de officiele, volgens het handboek voorgeschreven manier) te monteren, en af te stellen is inmiddels teruggebracht tot 38 mintuen !!!
# Ik heb de grootste collectie "defecte brandstofpompen voor de Landrover 2.5D" van Nederland, bestaande uit exemplaren voor de uitvoeringen met (19J) en zonder (12J) turbomotor. Deze bestaat nu al uit 4 stu(c)ks....ik hoop niet dat mijn verzameling nog uitbreid...
# Ik heb mijn vrienden leren kennen; alleen al via de Prikkerspagina en Landrover Brotherhood heb ik diverse aanbiedingen van brandstofpompen gehad; waarbij sommige deze zelfs op ons vakantieadres in Duitsland wilde komen brengen...(Bedankt Paulo, Mrs. Croft, Marco D90, Marijke en Gurbe; Appie en Sjakie; een ook AAD...enne sorry Jessica D90 dat ik je een korte vakantie in duitsland door de neus boorde !!) Mijn voormalig werkgever, Routemobiel, konden ons wel maar wilde ons niet helpen...ik heb ze dan ook al uitgelegd dat ze me ook niet meer hoeven te bellen...
# Dat ik, na alle ellende van afgelopen weken, weer verliefd ben om mijn Partner, nu ze weer doet wat ze zou moeten doen....(ook een hint voor Partner II ?? Auw!!) Ik denk dat Partner II weer even moet leren vertrouwen, een proces dat je niet kunt haasten....als ze maar op schiet!!
Kortom, bedankt voor jullie steun en medeleven, ik denk dat we nu weer op eigen kracht verder kunnen.....BEDANKT!!
Groet, Bart, nu weer met Partner...