Land Rover totall loss
Land Rover totall loss
Hoi allemaal,
Ik zit in een behoorlijke dip. Ik heb vanmiddag een eenzijdig ongeluk gehad en wel zodanig dat mijn Discovery 300Tdi van 1995 totall loss wordt verklaard. Het grote woord is er nog niet uit, maar enige experts hebben al gekeken en hebben unaniem gezegd "totall loss". Op dit moment staat de LaRo nog bij het bergingsbedrijf en ik moet nog doorgeven (in overleg met verzekeringsmij.) waar het neer wordt gezet.
Dan krijg is waarschijnlijk de dagwaarde uitgekeerd, maar wat is een reeele dagwaarde?? Voor particulieren zitten we natuurlijk met het grijs kenteken verhaal (de mijne is ook "grijs" dus ik ben doodsbang dat ie geen @!#$ meer oplevert.
Ik zit een beetje in zak en as dus ik hoop dat jullie wat tips hebben wat ik het beste kan doen. Er zijn foto's gemaakt, zodra ik deze gekregen heb zijn ze te zien op mijn website: www.racingteamsquadra.tk
Groetjes, JC
Ik zit in een behoorlijke dip. Ik heb vanmiddag een eenzijdig ongeluk gehad en wel zodanig dat mijn Discovery 300Tdi van 1995 totall loss wordt verklaard. Het grote woord is er nog niet uit, maar enige experts hebben al gekeken en hebben unaniem gezegd "totall loss". Op dit moment staat de LaRo nog bij het bergingsbedrijf en ik moet nog doorgeven (in overleg met verzekeringsmij.) waar het neer wordt gezet.
Dan krijg is waarschijnlijk de dagwaarde uitgekeerd, maar wat is een reeele dagwaarde?? Voor particulieren zitten we natuurlijk met het grijs kenteken verhaal (de mijne is ook "grijs" dus ik ben doodsbang dat ie geen @!#$ meer oplevert.
Ik zit een beetje in zak en as dus ik hoop dat jullie wat tips hebben wat ik het beste kan doen. Er zijn foto's gemaakt, zodra ik deze gekregen heb zijn ze te zien op mijn website: www.racingteamsquadra.tk
Groetjes, JC
Re: Land Rover totall loss
Hee JC,
Super klote zeg!
Wat is er allemaal mis mee man? Moet toch wel weer te fixen zijn.....
Cheers Bowy
Super klote zeg!
Wat is er allemaal mis mee man? Moet toch wel weer te fixen zijn.....
Cheers Bowy
Jan-Cor
das kloten man
veel sterkte gewenst
groet`n peter109D
das kloten man
veel sterkte gewenst
groet`n peter109D
Allereerst is het natuurlijk klote....maar ja, een Land Rover is natuurlijk wel een bouwpakket. Als een verzekering `m total loss vindt, is ìe misschien toch nog met wat werk weer op de weg te krijgen?
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Autch,
dat doet zeer JC.
Ben je er zelf (en eventuele mede inzittenden) goed af gekomen??
Is het een economisch TL of een technisch?
Bij een economisch TL kan de dagwaarde met behoud van wrak en de verkoop van resterende onderdelen nog een hoop in de goede richting komen.
Bij een technisch TL zal het aanzienlijk minder zijn.
Als we ergens hulp kunnen bieden weet je ons te vinden.
Verder rest me je sterkte te wensen,
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
dat doet zeer JC.
Ben je er zelf (en eventuele mede inzittenden) goed af gekomen??
Is het een economisch TL of een technisch?
Bij een economisch TL kan de dagwaarde met behoud van wrak en de verkoop van resterende onderdelen nog een hoop in de goede richting komen.
Bij een technisch TL zal het aanzienlijk minder zijn.
Als we ergens hulp kunnen bieden weet je ons te vinden.
Verder rest me je sterkte te wensen,
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Balen JC,
Sleutelweekend organiseren en de disco weer opknappen?
sterkte
grt Tijn
Sleutelweekend organiseren en de disco weer opknappen?
sterkte
grt Tijn
Mooi klote man. Gelukkig alleen blikschade. Wat is er precies gebeurt, boompje, andere auto?
Sterkte met de situatie!!!
Dennis 109 (Scooby Doo)
Sterkte met de situatie!!!
Dennis 109 (Scooby Doo)
Hoi
klote zeg
Bowy heeft nog een disco zonder motor en bak staan, kost bijna niks, samen met jou wrak heb je zo weer een goede auto.
groet
klote zeg
Bowy heeft nog een disco zonder motor en bak staan, kost bijna niks, samen met jou wrak heb je zo weer een goede auto.
groet