Te koop: diverse werkplaats/reparatiehandboeken + digitale onder
Te koop: diverse werkplaats/reparatiehandboeken + digitale onder
Te koop:
Land Rover Rave 2002 CD-Rom met alle werkplaats- en revisie documentatie over de volgende modellen op 1 CD, Defender 1997 en verder, Discovery 1995 en verder, Discovery II 1999 en verder, Range Rover 1995 en verder, Ranger Rover Classic 1995 en verder, New Range Rover, Freelander (incl. elektrische schema's etc.);
Land Rover Microcat digitale onderdelen catalogus met alle modellen, incl. exploded views van de verschillende onderdelen en Land Rover bestelnummers;
Alle documentatie op CD-Rom, voor 25 euro per stuk met de TPG thuis bezorgt in een bubbeltjes enveloppe. E-Mail naar bovenstaand adres voor meer info.
Land Rover Rave 2002 CD-Rom met alle werkplaats- en revisie documentatie over de volgende modellen op 1 CD, Defender 1997 en verder, Discovery 1995 en verder, Discovery II 1999 en verder, Range Rover 1995 en verder, Ranger Rover Classic 1995 en verder, New Range Rover, Freelander (incl. elektrische schema's etc.);
Land Rover Microcat digitale onderdelen catalogus met alle modellen, incl. exploded views van de verschillende onderdelen en Land Rover bestelnummers;
Alle documentatie op CD-Rom, voor 25 euro per stuk met de TPG thuis bezorgt in een bubbeltjes enveloppe. E-Mail naar bovenstaand adres voor meer info.
Re: Te koop: diverse werkplaats/reparatiehandboeken + digitale o
Dus ook van een 110 NA uit 1986 ?
En de serie drie ?
Dus ook van een 110 NA uit 1986 ?
En de serie drie ?
Dan verdien je er behoorlijk op !
In UK kosten de Series I, III, de 2 rave CD's en de Electronic Parts Catalogue een kleine 25 pond!
Henk
In UK kosten de Series I, III, de 2 rave CD's en de Electronic Parts Catalogue een kleine 25 pond!
Henk
Henk,
naar mijn weten is de wisselkoers globaal genomen 1 Euro = 0,6 GBP
dus 25 GBP = 41,67 Euro.
Los van het feit of het te veel of te weinig is !!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
naar mijn weten is de wisselkoers globaal genomen 1 Euro = 0,6 GBP
dus 25 GBP = 41,67 Euro.
Los van het feit of het te veel of te weinig is !!
Ach en als je iets aanbied dan mag je er toch ook op verdienen?
koers is £1,- = € 1.53
Steven
koers is £1,- = € 1.53
Steven
Heb je 'm ook voor de LR90 uit 1988?
Michel
LR90
Michel
LR90
heeft u ook de cd betreffende de freelander zowel type 1 als 2 ??e
Steven,
Daar zeg ik ook niets over, ik vind dat iedereen oud en hopelijk wijs genoeg is om dat zelf uit te maken.
Voor niets gaat de zon onder en de kat dood wordt vaak gezegd.
Soms kunnen zaken als een vriendendienst geregeld worden, soms behoeven zaken enige vergoeding voor inspanning.
Daar zeg ik ook niets over, ik vind dat iedereen oud en hopelijk wijs genoeg is om dat zelf uit te maken.
Voor niets gaat de zon onder en de kat dood wordt vaak gezegd.
Soms kunnen zaken als een vriendendienst geregeld worden, soms behoeven zaken enige vergoeding voor inspanning.
Het is toch ook Henk voor jou die het nogal veel vind?
Voorzover ik jou verhaal lees geef jij alleen maar de wisselkoers.
Voorzover ik jou verhaal lees geef jij alleen maar de wisselkoers.
Mensen volgens mij staat alles wat jullie vragen er op maar mail aub even als je specifiek iets wilt weten over een bapaald model of zo dan kan ik het even rustug uitzoeken. En voor wat betreft de prijs: alles is bij mij bespreekbaar.....
4 X 4 groet, Jako
4 X 4 groet, Jako
Hoi Jako,
Ik heb een discovery 300 Tdi 1995 waar ik veel mee off road ga, dus er wordt ook wel eens wat gesleutelt om alles gangbaar te houden.
Nu heb ik eens een cd RAVE 2002 gekregen met daar op alle nieuwe modelen maar ik heb daar niets aan, ten eerste krijg ik hem niet aan de praat en ten tweede ben ik (nog) niet de bezitter van een discovery TD5. (dat is het model dat op de cd schijnt te staan).
Kun jij mij helpen aan de juiste (werkende) cd met daarop de juiste informatie voor 1995 disco? Ook de onderdelen lijsten/overzichten?
graag hoor ik van je hoeveel cd's dat zijn en wat dat kost.
Als ik het goed begrijp 2 cd's?????
groeten Evelien
Ik heb een discovery 300 Tdi 1995 waar ik veel mee off road ga, dus er wordt ook wel eens wat gesleutelt om alles gangbaar te houden.
Nu heb ik eens een cd RAVE 2002 gekregen met daar op alle nieuwe modelen maar ik heb daar niets aan, ten eerste krijg ik hem niet aan de praat en ten tweede ben ik (nog) niet de bezitter van een discovery TD5. (dat is het model dat op de cd schijnt te staan).
Kun jij mij helpen aan de juiste (werkende) cd met daarop de juiste informatie voor 1995 disco? Ook de onderdelen lijsten/overzichten?
graag hoor ik van je hoeveel cd's dat zijn en wat dat kost.
Als ik het goed begrijp 2 cd's?????
groeten Evelien
Hoi Jako,
Ik heb wel interesse, maar ik wil eerst graag de gebruiksaanwijzing van deze cd's.
Hoe kan ik het installeren, en gebruiken?
Zit er ook een Electronic Parts Catalog bij?
Zo ja, hoe gebruik ik die dan en staan daar ook tekeningen op met daarin vermeld de onderdeelnummers?
Graag hoor ik van je!
Groetjes, S.
Ik heb wel interesse, maar ik wil eerst graag de gebruiksaanwijzing van deze cd's.
Hoe kan ik het installeren, en gebruiken?
Zit er ook een Electronic Parts Catalog bij?
Zo ja, hoe gebruik ik die dan en staan daar ook tekeningen op met daarin vermeld de onderdeelnummers?
Graag hoor ik van je!
Groetjes, S.
Hoi Jako,
Ik zou erg graag de CD met de landrover discovery 1995 en verder hebben.
Ook de onderdelen CD voor deze auto.
Ik ben mijn disco met 300.000 km aan het overhalen en klaar maken voor alle volgende reizen, een beetje aanpassen enz.
Nu heb ik de motor er uit en er een andere in gezet.
Kun je me de betalings regeling verzenden. een banknummer of zo, dan kan ik geld overmaken voor de CD's
Zo als ik het lees zijn het dus 2 CD voor de informatie die ik nodig heb?
Alvast bedankt, Theo
Ik zou erg graag de CD met de landrover discovery 1995 en verder hebben.
Ook de onderdelen CD voor deze auto.
Ik ben mijn disco met 300.000 km aan het overhalen en klaar maken voor alle volgende reizen, een beetje aanpassen enz.
Nu heb ik de motor er uit en er een andere in gezet.
Kun je me de betalings regeling verzenden. een banknummer of zo, dan kan ik geld overmaken voor de CD's
Zo als ik het lees zijn het dus 2 CD voor de informatie die ik nodig heb?
Alvast bedankt, Theo