onderhoud aan een Defender
onderhoud aan een Defender
Wie weet wat je allemaal nodig hebt (onderdelen en met name soorten olie) voor een grote beurt Defender TD5 uit 2001
En waar kan ik alles bij elkaar voor een redelijke prijs bestellen/halen?
Ook dat centrifugaal filter, diesel- en oliefilter enz.
Bvd
Roger (die na de aanslag wegenbelasting nog steeds hyperventilerend maar zelf wat meer gaat doen aan onderhoud)
En waar kan ik alles bij elkaar voor een redelijke prijs bestellen/halen?
Ook dat centrifugaal filter, diesel- en oliefilter enz.
Bvd
Roger (die na de aanslag wegenbelasting nog steeds hyperventilerend maar zelf wat meer gaat doen aan onderhoud)
Re: onderhoud aan een Defender
kijk eens op
[www.landroverclub.net]
misschien heb je er iets aan.
gr.
peter
[www.landroverclub.net]
misschien heb je er iets aan.
gr.
peter
aanvulling
olie weet ik zo 1-2-3 niet maar als je even zoekt in het prikbord archief (linkie bovenaan deze pagina) vind je vast wel het een en ander. voor onderdelen kun je shoppen bij... een heleboel adressen, o.a.
jansen
a&g
liebregts
budget parts
auto rega
vis
enz. enz. en er zijn vast wel prikkers die daar nog een of 2 aan toe te voegen hebben, evenals wat extra info. succes met doe-het-zelven, da's toch veel bevredigender dan rekeningen betalen....
gr.
peter
jansen
a&g
liebregts
budget parts
auto rega
vis
enz. enz. en er zijn vast wel prikkers die daar nog een of 2 aan toe te voegen hebben, evenals wat extra info. succes met doe-het-zelven, da's toch veel bevredigender dan rekeningen betalen....
gr.
peter
Misschien heb je hier wat aan, een linkje naar Kroon Olie.
[www.kroon-oil.com]
Succes,
Richard
[www.kroon-oil.com]
Succes,
Richard
Roger,
Als jij dezelfde Roger bent die ik morgen spreek dan kan ik je wel wat vertellen of laten zien.
Mvrgr, Hugo
Als jij dezelfde Roger bent die ik morgen spreek dan kan ik je wel wat vertellen of laten zien.
Mvrgr, Hugo
Zelf haal ik mijn filters en olieen gewoon bij de dealer.Weet ik zeker dat ik de goede spullen heb en de prijzen vallen best mee....