ernstig doorgeschoten
ernstig doorgeschoten
Peijs verbiedt losse spullen in auto
AMSTERDAM - Om de veiligheid in auto's te verhogen mogen vanaf 1 januari 2006 losse spullen niet langer in een rijdend voertuig liggen. Paraplu's, stratenboeken en andere, bij een botsing of noodstop gevaarlijke, projectielen mogen niet meer in een personenauto rondslingeren.
Karla Peijs.
Minister Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) heeft deze maatregel laten vastleggen in het nieuwe voertuigreglement. Losliggende voorwerpen in de auto kunnen bij onverwachte bewegingen op de weg voor ernstig letsel zorgen. Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien.
dus als je aangehouden word door de politie vinden ze nu altijd wel iets.
AMSTERDAM - Om de veiligheid in auto's te verhogen mogen vanaf 1 januari 2006 losse spullen niet langer in een rijdend voertuig liggen. Paraplu's, stratenboeken en andere, bij een botsing of noodstop gevaarlijke, projectielen mogen niet meer in een personenauto rondslingeren.
Karla Peijs.
Minister Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) heeft deze maatregel laten vastleggen in het nieuwe voertuigreglement. Losliggende voorwerpen in de auto kunnen bij onverwachte bewegingen op de weg voor ernstig letsel zorgen. Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien.
dus als je aangehouden word door de politie vinden ze nu altijd wel iets.
Re: ernstig doorgeschoten
grote zarges kist achter de stoel waar alle losse troep inkan en die door de vloer heen vastzetten
Ja, maar daar heb ik een bank staan (in alledrie de auto's)
Wat is in de auto.
Is dat ook de kofferbak??
En als de 2ling hun flesjes laten vallen moet ik dan haaks de vluchtstrook op schieten want oh oh ik ben in overtreding??? (lekker veilig)
JW
Is dat ook de kofferbak??
En als de 2ling hun flesjes laten vallen moet ik dan haaks de vluchtstrook op schieten want oh oh ik ben in overtreding??? (lekker veilig)
JW
EEEHHHHUUU,........ja maar ik heb er zelf al jaren eentje achterin staan is een oude exleger tent kist werkt en past perfect
grote cubbybox tussen de voorstoelen
achterbank eruit 2 voorstoel ervoor in de plaats en dan ook een cubbybox ertussen (of zarges of een pelicancase)
achterbank eruit 2 voorstoel ervoor in de plaats en dan ook een cubbybox ertussen (of zarges of een pelicancase)
Hond met een spanband aan de vloer vastmaken?
Cheers Bowy die nog een wel een 5 tons rateltje in de aanbieding heeft.....
ps veel gevaarlijker zijn mensen die zichzelf proberen te hypnotiseren met dobbelstenen aan de binnenspiegel
Cheers Bowy die nog een wel een 5 tons rateltje in de aanbieding heeft.....
ps veel gevaarlijker zijn mensen die zichzelf proberen te hypnotiseren met dobbelstenen aan de binnenspiegel
Ik ken iemand en die heeft nogal losse handjes.........
KARLA PEIJSKONIJN!
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Volgens mij is Peijs nu helemaal de weg kwijt, lijkt me toch kwalijk voor een minister van Verkeer en Waterstaat.
Er zit natuurlijk wel een grond van waarheid in, heb zelf ooit een uit z`n steunen gebroken rondvliegend reservewiel naar m`n hoofd gehad, maar om de witte muizen nu een vrijbrief te geven om met enige vorm van willekeur boetes uit te kunnen delen vind ik wat te ver gaan.
Maar ja, daarentegen is het wel typisch Hollands om door te slaan en vooral te betuttelen.
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Er zit natuurlijk wel een grond van waarheid in, heb zelf ooit een uit z`n steunen gebroken rondvliegend reservewiel naar m`n hoofd gehad, maar om de witte muizen nu een vrijbrief te geven om met enige vorm van willekeur boetes uit te kunnen delen vind ik wat te ver gaan.
Maar ja, daarentegen is het wel typisch Hollands om door te slaan en vooral te betuttelen.
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Zou zeker helpen, mag eindelijk die duim ook eens aan de binnenkant.
Zo zie je maar, al die nieuwe regels hebben ook wel eens voordelen.........................
Zo zie je maar, al die nieuwe regels hebben ook wel eens voordelen.........................
Euh waar laat ik nu mijn verplichte
gevarendriehoek,
gele hesje
reservewiel
materiaal om reservewiel te verwisselen
rijbewijs
kentekenplaat ivm mijn trekhaak
en geadviseerde
EHBO kist,
gevaren pionnen
ANWB pasje
Daar heeft mijn 90 standaard geen gesloten plek voor. Alleen de asbak kan dicht, maar daar past het net niet in. Oke eerlijk is eerlijk, het reservewiel hoeft daar niet in, maar de rest wel...........???!!!!!
Tijd komt ra... nog meer ellende
John
gevarendriehoek,
gele hesje
reservewiel
materiaal om reservewiel te verwisselen
rijbewijs
kentekenplaat ivm mijn trekhaak
en geadviseerde
EHBO kist,
gevaren pionnen
ANWB pasje
Daar heeft mijn 90 standaard geen gesloten plek voor. Alleen de asbak kan dicht, maar daar past het net niet in. Oke eerlijk is eerlijk, het reservewiel hoeft daar niet in, maar de rest wel...........???!!!!!
Tijd komt ra... nog meer ellende
John
Nog eventjes en auto's mogen niet meer rijden.
Daar kunnen ze door beschadigen en er komen ongelukken van en er kunnen mensen wel gewond raken, misschien gaan ze wel dood.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Frans Bonnes.
Disco 300 Tdi com (met een verschrikkelijke troep achterin)
Daar kunnen ze door beschadigen en er komen ongelukken van en er kunnen mensen wel gewond raken, misschien gaan ze wel dood.

Zo lust ik er nog wel een paar.
Frans Bonnes.
Disco 300 Tdi com (met een verschrikkelijke troep achterin)
peijs is niet goed wijs, je kunt nooit alles vast zetten in je auto en ook al heb je al je dingen vast als je een frontale botsing krijgt komen er zekere krachten vrij dat je kist/bak/trommel enz enz zijn deksel of dergelijk verliest en dan blijft het probleem alsnog daar
1 keer gezien een man had alles netjes in afgesloten bakken en kisten en een frontale botsing kreeg als nog na de botsing alles door de auto lag (schanier/sloten/hout had het allemaal begeven)
kort om het is gewoon iets om de staatskas te spekken en ze eind volgend jaar een vette bonus te geven en een flinke loonsverhoging kunnen te geven.
laat ze het kwartje van kok maar eens terug geven met die absurde prijzen.
groeten branko
(ps als ik de bekeuring krijg betaal ik niet en ga in hogeberoep)
1 keer gezien een man had alles netjes in afgesloten bakken en kisten en een frontale botsing kreeg als nog na de botsing alles door de auto lag (schanier/sloten/hout had het allemaal begeven)
kort om het is gewoon iets om de staatskas te spekken en ze eind volgend jaar een vette bonus te geven en een flinke loonsverhoging kunnen te geven.
laat ze het kwartje van kok maar eens terug geven met die absurde prijzen.
groeten branko
(ps als ik de bekeuring krijg betaal ik niet en ga in hogeberoep)
Wat nu als minister Peijs een pen in de hand heeft.. en ze deze bij een ongeluk los laat.... die kan haar chauffeur doorboren.....
ai.. geen passagiers meer in de auto... want wat ze in de hand hebben kan ook gevaarlijk zijn... een bril kan eventueel ook afvliegen.....
iedereen zijn eigen auto!!! Dat willen ze gewoon, krijgen ze nog meer centjes binnen.
ai.. geen passagiers meer in de auto... want wat ze in de hand hebben kan ook gevaarlijk zijn... een bril kan eventueel ook afvliegen.....
iedereen zijn eigen auto!!! Dat willen ze gewoon, krijgen ze nog meer centjes binnen.