Ervaring met Speedliner spray on oid?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Arnoud blue top series III109d

Ervaring met Speedliner spray on oid?

Bericht door Arnoud blue top series III109d »

Beste heren sleutelaars,

ik ben van plan om de laadruimte van mijn 109 (op de vloer na) te gaan behandelen met een slipvaste en robuuste coating (de huidige vliegt er weer eens af als ik spul vervoer). Nu bestaat er zoiets van Speedliner (www.speedliner.com/) , maar ook Protektacoat (zie www.bronco4x4.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=BTWS&Product_Code=PROTKIT )

Wie heeft er ervaring met dit soort spul of heeft een andere tip (in Nederland te verkrijgen bijv.)?? Thanks Arnoud
JW

Re: Ervaring met Speedliner spray on oid?

Bericht door JW »

Is traanplaatspray niet iets leuks .

voor de rest heb ik (sorry) geen ervaring.

Gr

JW
louis 109 stawag

Bericht door louis 109 stawag »

Epifanes heeft ook een goede antislipcoating, wordt veel gebruikt ok het dek van boten.
Groet, Louis
Erik Hof

Bericht door Erik Hof »

Ja kan het ook in de kleur doen die jij wilt, je kunt bij diverse verfzaken wel antislip poeder (een soort fijn zand) kopen en dat door de gewenste kleur mengen. Kun je het nog eens bijplekken ook!!!!

gr erik
Stukje Nostalgie

Bericht door Stukje Nostalgie »

Er zijn ook een soort van stickervellen met grid erop, deze worden bijvoorbeeld veelal op skateboards gebruikt. Weet niet in welke maten je deze kan krijgen. Ken iemand die dat spul gebruikt om meer controle over de motor te houden tijdens het racen. Kan het nagaan als je zou willen.

Ciao Maarten,

Ps. nadeel zou kunnen zijn, dat het eronder misschien zou kunnen gaan roesten of wanneer het roest je het waarschijnlijk niet op zou merken.
Geert Jan

Bericht door Geert Jan »

Ik heb zelf de binnenkant (vloer) bekleed met platen die ook gebruikt worden in de aanhangwagen industrie, watervast, een kant glad een kant antislip en redelijk goedkoop.
Als ze erg zwaar beschadigd zijn gewoon losbouten en nieuwe platen erin leggen zie je meteen ook weer wat er onder allemaal heeft plaatsgevonden qua roest ed.
uiteraard heb ik de vloer eerst erg dik met anti roest (hammerrite) geschilderd.
Succes
Geert Jan (met die andere Lar0)
P&O109V8

Bericht door P&O109V8 »

dat spul voor skateboards heet griptape, en is een soort duurzaam kunststof schuurpapier met middelfijne korrel. ik kan er via mijn onderbuurman (skateboardwinkel) aan komen per rol voor € 55 ex, dan heb je 1600x22,8 cm. betwijfel overigens of je dat wilt, wel erg veel grip

gr.
peter
Arnoud blue top series III109d

Bericht door Arnoud blue top series III109d »

Ja, zie ik ook niet zitten. Veel schaafwonden tijdens kamperen Van dat spul op mijn (H street) decks gingen je schoenen op specifieke plekken al heel snel door....

Maar bedankt voor het meedenken. Jullie reacties leveren weer wat op.

Arnoud
P&O109V8+RR

Bericht door P&O109V8+RR »

haha hee, ouwe skater! dat wist ik niet. die decks heb ik ook gehad, en ik skate nog steeds zat trouwens laatst in Münster in een vergadering van de International Skateboarding Federation tegenover Tony Magnusson (de baas van H straat destijds). wel een rare ervaring, omdat ik er vroeger zo tegenop keek.

maar eh, dat rubberachtige spul uit die advertenties lijkt me wel super ja.

gr.
peter
John

Bericht door John »

www.kcn-nl.info

prima spul
Plaats reactie