RSS kanaal van paginamarkt
RSS kanaal van paginamarkt
Het valt mij op dat het RSS kanaal van de landrover paginamarkt pas na een paar uur wordt geupdate, terwijl bv. de kranten en de Apple RRS kanalen bijna direct worden geupdate.
Hebben jullie daar ook last van, want op deze manier ben je vaak al te laat met reageren op interesante advertenties terwijl RSS er juist voor zou moeten zorgen dat je direct op de hoogte gehouden wordt.
Dennis B.
Hebben jullie daar ook last van, want op deze manier ben je vaak al te laat met reageren op interesante advertenties terwijl RSS er juist voor zou moeten zorgen dat je direct op de hoogte gehouden wordt.
Dennis B.
Re: RSS kanaal van paginamarkt
wat is de rss url dan?
kan ik em mooi in m'n mediaportal zetten, kan ik relaxed op de tv al zappende de advertenties zien....
Durk
kan ik em mooi in m'n mediaportal zetten, kan ik relaxed op de tv al zappende de advertenties zien....
Durk
De RSS url is:
feed://www.paginamarkt.nl/rss/feed-landrover.xml
Maar zoals ik al schreef heb je er erg weinig aan, want op dit moment loopt de RSS van paginamarkt al ruim 19 uur achter. Ik kan mij nu dus goed voorstellen dat je een advertentie ook gewoon op de prikpagina plaatst.
Maar zijn wij dan de enige twee die RSS gebruiken?
Een beetje OS heeft deze ondersteuning toch gewoon in de standaard bijgeleverde browser zitten?
Dennis B.
feed://www.paginamarkt.nl/rss/feed-landrover.xml
Maar zoals ik al schreef heb je er erg weinig aan, want op dit moment loopt de RSS van paginamarkt al ruim 19 uur achter. Ik kan mij nu dus goed voorstellen dat je een advertentie ook gewoon op de prikpagina plaatst.
Maar zijn wij dan de enige twee die RSS gebruiken?
Een beetje OS heeft deze ondersteuning toch gewoon in de standaard bijgeleverde browser zitten?
Dennis B.
Dennis,
stuur even een mailtje naar Berry, misschien dat die aan antwoord heeft of een oplossing.
19 uur is wel erg veel voor een datafeed die 1 op 1 werkt
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
stuur even een mailtje naar Berry, misschien dat die aan antwoord heeft of een oplossing.
19 uur is wel erg veel voor een datafeed die 1 op 1 werkt
Aad Koene
LR S2a 109" Stawag 2,5 Tdi RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"