Walhalla voor Land rover liefhebbers!!
Walhalla voor Land rover liefhebbers!!
Dag allemaal,
Ondanks dat de meeste liefhebbers nu te vinden zijn op het walhalla Billing, zit ik in een ander Walhalla....ben er nu achter hoe het kan dat 95% van alle Land Rovers nog rijden.
Ben momenteel een rondreis aan het maken. Zit momenteel in de cameron Highlands. Ongeveer 5 uur rijden van Kuala Lumpur. Ongeveer 1 op de 3 auto's die hier rondrijden zijn Land Rovers!!!! Is hier een redelijk bergachtig gebied, en ze gebruiken hier de land Rover op de boerderijen en thee plantages.
Heb hier nog geen 1 laro gezien zonder deuken. Dingen zijn echt totaal afgetrapt wat soms wel eens een beetje pijn doet in mijn Laro Hart.
Maar ondanks de leeftijd en alle gebreken kunnen ze er hier geweldig mee uit de voeten. Ze hebben hier een speciaal systeem. De Laro's zijn officieel niet meer goedgekeurd, maar als er CH (cameron Highlands) op de deuren staat gespoten, mogen ze nog wel hier in de omgeving rijden.
Enkele keren hier in of op Laro's gezeten, en dit is ECHT terreinrijden!!!!
Groeten uit Tanah Rata
Tijn Leussink (die bad en Muddy toch wel erg mist na een week!!)
Ondanks dat de meeste liefhebbers nu te vinden zijn op het walhalla Billing, zit ik in een ander Walhalla....ben er nu achter hoe het kan dat 95% van alle Land Rovers nog rijden.
Ben momenteel een rondreis aan het maken. Zit momenteel in de cameron Highlands. Ongeveer 5 uur rijden van Kuala Lumpur. Ongeveer 1 op de 3 auto's die hier rondrijden zijn Land Rovers!!!! Is hier een redelijk bergachtig gebied, en ze gebruiken hier de land Rover op de boerderijen en thee plantages.
Heb hier nog geen 1 laro gezien zonder deuken. Dingen zijn echt totaal afgetrapt wat soms wel eens een beetje pijn doet in mijn Laro Hart.
Maar ondanks de leeftijd en alle gebreken kunnen ze er hier geweldig mee uit de voeten. Ze hebben hier een speciaal systeem. De Laro's zijn officieel niet meer goedgekeurd, maar als er CH (cameron Highlands) op de deuren staat gespoten, mogen ze nog wel hier in de omgeving rijden.
Enkele keren hier in of op Laro's gezeten, en dit is ECHT terreinrijden!!!!
Groeten uit Tanah Rata
Tijn Leussink (die bad en Muddy toch wel erg mist na een week!!)
Re: Walhalla voor Land rover liefhebbers!!
Ik heb wel vaker foto,s gezien van mensen die daar waren geweest en dan zie je gewoon straten vol Land Rovrs geparkeerd staan (Land Rover hemel)
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Hee Gerben,
Ik had tijn ook een mailtje gestuurd of hij iets op wou halen voor bowy (die zit op de boot en heeft het te druk met allerlij vrouwen) mischien heb jij zin om het op te halen.
groet frank
Ik had tijn ook een mailtje gestuurd of hij iets op wou halen voor bowy (die zit op de boot en heeft het te druk met allerlij vrouwen) mischien heb jij zin om het op te halen.
groet frank
En ik maar wachten tot je eens zou komen voor je gps, zal ik t koffiezetapparaat maar uitzetten ?
Volgens mij heeft er ca. anderhalf jaar geleden een artikel over C.H. gestaan in Land Rover Owner International. De foto's bij dat artikel waren ook al zo vol van het Solihull-product. Leuk dat je dat nu in levende lijve ziet! Geniet er van.
Bob Nonnekens
Bob Nonnekens
yep, vol met landrovers daar.... met in het vooronder toyota en nissan krachtbronnen.... denk dat je daar weinig originele krachtbronnen meer terugvind.
Frank,
Allerlij vrouwen ? ik dacht dat Bowy maar 1 mee had aan boord vertel eens wat meer ?
gr.
Jan Aart
p.s. Tijn veel plezier in Maleisië
Allerlij vrouwen ? ik dacht dat Bowy maar 1 mee had aan boord vertel eens wat meer ?
gr.
Jan Aart
p.s. Tijn veel plezier in Maleisië
Ik begreep van bowy dat hij elke dag een ander aan boord had Maar dat zal ook wel weer voor een groot gedeelte grootspraak zijn geweest.
groet frank
groet frank
Frank,
Laten we het daar maar op houden
gr.
Jan Aart
Laten we het daar maar op houden
gr.
Jan Aart
Zitten idd weinig orginele motoren in. Onze gids reed in een 110 met Toyota motor, super sterk!!! alleen ging zijn versnellingsbak 3x perjaar kapot!
Gerben, Kom na de vakantie wel een avondje langs....kan toch niet meer sleutelen aangezien mijn schuur afgelopen week gesloopt is!!
grt Tijn (momenteel in Kuala Lumpur)
Gerben, Kom na de vakantie wel een avondje langs....kan toch niet meer sleutelen aangezien mijn schuur afgelopen week gesloopt is!!
grt Tijn (momenteel in Kuala Lumpur)
Hee Jongens gedraag je ! Heb me ook gedragen
<b>Cheers een errug bruine Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
<b>Cheers een errug bruine Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>