fototje
Re: fototje
daar kunnen minstens 2 LR tegelijk onder, nu nog wandjes dichtmaken en jij akn altijd sleutelen
groet
groet
wordt 't wel donker in de keuken
ik hoop dat jullie bod het haalt, suc6
wacht ook tot het droog is voordat ik weer eens aan de koppeling bezig ga, op de parkeerplaats zonder kapje erboven...
gr.
peter
ik hoop dat jullie bod het haalt, suc6
wacht ook tot het droog is voordat ik weer eens aan de koppeling bezig ga, op de parkeerplaats zonder kapje erboven...
gr.
peter
ha Marco,
succes met je bod en je plannen,
zou je na de investering nog centjes overhouden om de stoep te vervangen door een oliedichte versie ervan??
ik duim voor je
groeten
geert-jan
succes met je bod en je plannen,
zou je na de investering nog centjes overhouden om de stoep te vervangen door een oliedichte versie ervan??
ik duim voor je
groeten
geert-jan
Ey Marc
hopelijk lukt het je ,en idd droog sleutelen is heel aangenaam
koekentrommel
hopelijk lukt het je ,en idd droog sleutelen is heel aangenaam
koekentrommel
Mijn auto lekt niet (echt), enne hij mag zijn territorium toch wel markeren
Roald,
De zijkant mag en ga ik dichtmaken als alles doorgaat, Dan heb je niet veel last meer van tocht enne nu lig ik in de tocht EN in de regen dus het is altijd een vooruitgang
De zijkant mag en ga ik dichtmaken als alles doorgaat, Dan heb je niet veel last meer van tocht enne nu lig ik in de tocht EN in de regen dus het is altijd een vooruitgang
eeehhhmmmm,
nee, dat mag ie inderdaad niet. heb vorig jaar een hoop gelazer gehad met de milieudienst, komt die gast aan de deur, "mijnheer er ligt diesel onder uw auto". ik doen of ik gek ben natuurlijk. "nee agent dat kan geen diesel zijn". de beste man in zijn nette pak onder de rode dame, wrijft met zijn vingers over de vlek en komt terug met de mededeling dat ik niet moet O H en en dat het onmiskenbaar diesel is wat uit die ouwe landrover is gedropen. vervolgens vraag ik aan de man om even achterin de auto te kijken. "wat is dat voor ding agent?" de agent in kwestie kijkt en ziet een gastank liggen...... waarna ik fijntjes opmerk dat in de meeste diesels nog steeds geen lpg tanks zijn ingebouwd
om een lang verhaal kort te houden, ik word gesommeerd de olie vlekken te verwijderen en als ik het niet doe komt er een gemeentelijk onderzoek naar de mate van verontreiniging. als dat tegenvalt draai je zelf op voor de kosten van de bodemsanering..... oeps..... ik bellen naar de gemeente en inderdaad.... het is geen loos dreigement! de klacht bleek van mijn fijne voormalige buren te komen.
dus olielekkers van nederland......
ghij zeit ghewaerschuwet
janzzen
nee, dat mag ie inderdaad niet. heb vorig jaar een hoop gelazer gehad met de milieudienst, komt die gast aan de deur, "mijnheer er ligt diesel onder uw auto". ik doen of ik gek ben natuurlijk. "nee agent dat kan geen diesel zijn". de beste man in zijn nette pak onder de rode dame, wrijft met zijn vingers over de vlek en komt terug met de mededeling dat ik niet moet O H en en dat het onmiskenbaar diesel is wat uit die ouwe landrover is gedropen. vervolgens vraag ik aan de man om even achterin de auto te kijken. "wat is dat voor ding agent?" de agent in kwestie kijkt en ziet een gastank liggen...... waarna ik fijntjes opmerk dat in de meeste diesels nog steeds geen lpg tanks zijn ingebouwd

dus olielekkers van nederland......
ghij zeit ghewaerschuwet
janzzen