hobbyje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
koekentrommel

hobbyje

Bericht door koekentrommel »

Ey Laro landgenoten

By de smokkelroute maakte mij 88 kortsluiting(via de km teller),rook tussen de vooras en achteras.
Al meteen kwam er hulp aan ,startkabel na het koplingshuis en het probleen was verholpen.
Na dit vanuit de smokkelroute mij 88 bij Bart neer gezet om het uvel het maken.
We zijn al op de goede weg,ma nu wilde ik gister mij assen smeren,wat blijkt.
Kruisje op de achteras is dood en er moet wat aan het cassie eruitgehaalt worden en opnieuw gelast worden,en mij vooras bladveer en met die verticale bout stond 7mm open.
Dus heb ik me assen nog ma niet gesmeerd ma met het hele mooie weer mag ik aan koekentrommel werken .
Maar het ergste dat ik dus me ff niet kan landroverren,ma me .pel .cora moet gebruiken.
Maar bij met maken van koekentrommel ben ik niet alleen ,ervaring loopt daar voldoende rond denk ik ,en staan mooi binnen,met dadelijk ook nog gevulde koeken.
Ik zal hier een beetje laten weten hoe het allemaal verloopt.

jack
P&O109V8

Re: hobbyje

Bericht door P&O109V8 »

ey jack,

succes met het knutselwerk, en je kunt misschien maar beter binnen blijven met dit weer!

see you, gr.
peter
(al aardig verbrand bij de vliegshow gisteren, en zometeen weer de hitte en menigte in op mundial)
Bart

Bericht door Bart »

Ha, Jack....

Tja, dat was even een tegenvaller, maar we waren er al over eens dat het maar goed is dat je hier niet per ongeluk (=onderweg) achter gekomen bent.

En dan te bedenken dat de Laro van je broer ook in de ziektewet zit...= 100 % Laro uitval !!

Moet ik eerlijk bekennen dat Partner mij vandaag ook weeer bijna in de steek liet; ik wilde in Asten even Amerikanen gaan kijken, draai daar het parkeerterrein op en...stuur vast!

Na een paar uurtjes rondkijken Partner toch maar voorzichtig de poort uit gereden en buiten het zicht van al die USA-Lovers even in de weer met WD40 en een flinke hamer (de stuurkogel zat vast, de enige die nog niet vervangen was...)

Vanaf vandaag is Partner dan ook voorzien van de tekst:

If this car is a horse, I've to shoot it !

Groet, Bart, die wel hoopt dat dat laatste nog niet nodig is....
koekentrommel

Bericht door koekentrommel »

Ey Bart

ja klopt ja ,het zal ook wel weer goed komen met koekentrommel.
En idd hier bij ons is 100% uitval van de landrovers.
Ik zie je dinsdag weer,met .pel .orsa.
jack
Bart

Bericht door Bart »

Ja, hoor

Dom Dom leads the way....

Ps. bel effe....
Plaats reactie