Ik fiets bijna elke dag op mijn vouwfiets achterlangs het oude Wezenlanden ziekenhuis in Zwolle en zie daar altijd een 88" sII(a) hardtop blauw staan. Deze persoon parkeert altijd op dezelfde plek naast de slagboom, werkt niet op vrijdag en gaat 's middags altijd ca. 17:00 naar huis. Hij rijdt dan richting Hanekamp, Wipstrikallee... mijn vraag is of dit een bekende prikker is?
(Tja, je komt nog eens wat te weten als je maar vaak gneoeg langs hetzelfde punt rijdt...)
Dan heb ik ook direct nog een vraag... Bij Hogeschool Windesheim in Zwolle stond vandaag eerst een 109 ex-militair hardtop en later een blauwe 110... Waren dit prikkers?
Er heeft wel een paar keer mijn groene 110 gestaan, toen was mijn vriendin met Annabel naar school. Maar ze heeft geen aanspraak gehad, ivm de prikkerstikker dus ik betwijfel het.
die blauwe 110 was van de m'n schoonpa. Ik had vandaag m'n afstudeerpresentatie
dus kwamen ze gezellig met de defender langs. Wist niet dat er zoveel landrover lui in het T-gebouw zaten. Zie er regelmatig een groene 90, vandaag die 109 idd ook maar eens bekeken. Helaas staat die van mij d'r nog niet. Ben vandaag net klaar met het chassis. Zal nog wel ff duren voordat ie helemaal in elkaar zit.