ebay
ebay
Op het puntje van me stoel, gespannen tot de laatste seconde en dan net 5 euro ernaast zitten!
Had geboden op een 2b forward control en was de hoogste bieder. In de laatste minuut bied iemand hoger en ik er dus fors overheen maar helaas er toch net naast. Over twee dagen nog maar weer proberen.
Groetjes Henk
Had geboden op een 2b forward control en was de hoogste bieder. In de laatste minuut bied iemand hoger en ik er dus fors overheen maar helaas er toch net naast. Over twee dagen nog maar weer proberen.
Groetjes Henk
Re: ebay
balen man, heb eigenlijk de veiling niet meer zo gevolgd wat heeft hij nog opgebracht?
Die tweede was een brandweer uitvoering toch...
Maar ja wat moet ik dan met nog zo'n ding? (das eigenlijk een stomme vraag, je kunt immers geen landrovers genoeg hebben toch?)
Ik laat jou maar lekker bieden. Veel succes,
Groet,Wilberth
Die tweede was een brandweer uitvoering toch...
Maar ja wat moet ik dan met nog zo'n ding? (das eigenlijk een stomme vraag, je kunt immers geen landrovers genoeg hebben toch?)
Ik laat jou maar lekker bieden. Veel succes,
Groet,Wilberth
Volgende keer de "bidsniper" het werk laten doen?
* je verrast de overige bieders doordat pas in de laatste seconden blijkt dat je aan de race meedoet.
* je kunt je bod gerust 15 seconden voor de eindtijd "afvuren".
* je hoeft er niet zelf bij te blijven.
Zelf vind ik het opensource produkt JBidWatcher erg geschikt:
[www.jbidwatcher.com]
Hermen
* je verrast de overige bieders doordat pas in de laatste seconden blijkt dat je aan de race meedoet.
* je kunt je bod gerust 15 seconden voor de eindtijd "afvuren".
* je hoeft er niet zelf bij te blijven.
Zelf vind ik het opensource produkt JBidWatcher erg geschikt:
[www.jbidwatcher.com]
Hermen
Ben ook niet echt opzoek naar nog weer een LR erbij maar voor 705 euro wilde ik hem ook niet laten staan. Het is meer het avontuur van het bieden, het ophalen van zo'n wagen.
Het moet dus lekker goedkoop blijven zodat andere rijders er nog baat bij hebben als ze wat onderdelen zoeken. Vaak zie je in Engeland veel goedkope serie's weggaan maar het ophalen van de LR's in Engeland is nogal duur en omslachtig.
Groet Henk
Het moet dus lekker goedkoop blijven zodat andere rijders er nog baat bij hebben als ze wat onderdelen zoeken. Vaak zie je in Engeland veel goedkope serie's weggaan maar het ophalen van de LR's in Engeland is nogal duur en omslachtig.
Groet Henk