beste allemaal,
zoals jullie al hebben kunnen lezen ben ik met mijn landrover 109 afgekeurd voor een geel kenteken omdat met mijn typegoedkeuring niet kon vinden.
nu heb ik een bezwaarbrief de deur uitgedaan met daarin de verwijzing naar het document in Zoetermeer.
en heb ik na veel reacties toch maar gestopt met het zoek naar een remcertificaat van mijn remmen omdat hier toch niet is aan het komen of het kost VEEL geld.
maar om me zelf bij de herkeuring steviger in mijn schoenen te laten staan. zou ik willen vragen aan jullie of ik een aantal kenteken + chassis nummers mag van landrover 109 die omgekeurd zijn naar geel zo dat ik daarnaar kan verwijzen tijdens de herkeurig. het mooiste zou natuurlijk zijn als er iemand met het zelfde type als ik (een 109 softtop) die al op geel staat mee wil gaan naar de keuring om de keurmeester het eens moeilijk te maken. zo van waarom hij wel en ik niet?
hier de mijn kentekenbewijs:
Kenteken:
> 99-BG-KZ
> voertuigsoort:
> Bedrijfsauto
> merk:
> landrover
> handelsbenaming (type)
> 109//pick up
> idnetificatienummer:
> SALLBCAH2AA180272
> inrichting:
> open wagen
>
> datum eerste toelating:
> 01-11-1975
>
> datum eeste afgifte nederland:
> 09-12-2002
BVD Erik Hartzuiker 06-52090121
afgekeurd voor geel deel 2
Re: afgekeurd voor geel deel 2
weet niet of daar vrijwilligers voor zijn kan namelijk ook anders aflopen, namelijk jullie alle twee niet. De RDW draait zo iets terug. Je zou het eens aan Jansen kunnen vragen die hebben nog al wat auto's op kenteken laten zetten.
fred101 (en een geel kenteken series 2a 88" stawag benzine 1970 in de kleur grijs)
fred101 (en een geel kenteken series 2a 88" stawag benzine 1970 in de kleur grijs)
Re: afgekeurd voor geel deel 2
Erik,
Wat mij opvalt is dat het chassisnummer niet overeenkomt met de datum van eerste toelating. In 1975 bestond het chassisnummer nog uit 8 cijfers met een suffix erachter.
Schijnbaar is het dus een samengesteld voertuig wat e.e.a. wat lastiger zou kunnen maken.
Het is in elk geval van belang om ook het typegoedkeuringsnummer te vermelden. Als dat een individueel nummer is zoals EEGK-9999 zie ik het somber in.
Dennis B.
Wat mij opvalt is dat het chassisnummer niet overeenkomt met de datum van eerste toelating. In 1975 bestond het chassisnummer nog uit 8 cijfers met een suffix erachter.
Schijnbaar is het dus een samengesteld voertuig wat e.e.a. wat lastiger zou kunnen maken.
Het is in elk geval van belang om ook het typegoedkeuringsnummer te vermelden. Als dat een individueel nummer is zoals EEGK-9999 zie ik het somber in.
Dennis B.