Rubbers
Rubbers
Prikkers,
Ik ben op zoek naar een bedrijf wat rubbers verkoopt die ik kan gebruiken om mijn hefdak op mijn dak waterdicht te maken.De dikte van de randen van mijn dak is 5 mm en de afstand tot mijn dak moet min 3 cm zijn. de rubbers moeten uiteraard indrukbaar zijn zodat ik hoogteverschillen van een 1,5 cm kan overbruggen.... De gewone winkels hebben het niet, weet iemand wat. ik woon in lelystad, in de omgeving heeft de voorkeur. O, ja ik heb een metertje of 6, 5 nodig....
Alvast bedankt,
ALOHA Bob
Ik ben op zoek naar een bedrijf wat rubbers verkoopt die ik kan gebruiken om mijn hefdak op mijn dak waterdicht te maken.De dikte van de randen van mijn dak is 5 mm en de afstand tot mijn dak moet min 3 cm zijn. de rubbers moeten uiteraard indrukbaar zijn zodat ik hoogteverschillen van een 1,5 cm kan overbruggen.... De gewone winkels hebben het niet, weet iemand wat. ik woon in lelystad, in de omgeving heeft de voorkeur. O, ja ik heb een metertje of 6, 5 nodig....
Alvast bedankt,
ALOHA Bob
Re: Rubbers
Een goede automaterialen zaak heeft dat toch hoop ik ook wel?
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Mischien kan je eens op een autosloop naar deurrubbers gaan struinen, kost erg weinig.
groet frank
groet frank
inderdaad, Jo was me al voor, rubberhuis maastricht.
HET RUBBERHUIS V.O.F.
Bezoekadres: Het Rondeel 16-20
6219 PG MAASTRICHT
Telefoon: (31) - 43 - 321 25 57
Fax: (31) - 43 - 321 89 29
Informeer maar even of ze het hebben, doen ze moeilijk met verzenden, mail dan maar even, dan kan ik het halen en per post doen, maar het lijkt me dat ze dat rondom lelystad toch ook wel zullen hebben.
HET RUBBERHUIS V.O.F.
Bezoekadres: Het Rondeel 16-20
6219 PG MAASTRICHT
Telefoon: (31) - 43 - 321 25 57
Fax: (31) - 43 - 321 89 29
Informeer maar even of ze het hebben, doen ze moeilijk met verzenden, mail dan maar even, dan kan ik het halen en per post doen, maar het lijkt me dat ze dat rondom lelystad toch ook wel zullen hebben.
TPP
Twelloseweg 79E
7396 BM Terwolde
Tel: (0571)292988
Fax: (0571)292955
Email: info@tpp-bv.com
Produceert elk extrusie rubbertje en kan er zelfs eentje voor je maken ongeacht de lengte, hardheid etc, schets op mm-papier wat je nodig hebt en fax het t.a.v. Henry Rorije of Han van de Pol
vr. gr. erik
Twelloseweg 79E
7396 BM Terwolde
Tel: (0571)292988
Fax: (0571)292955
Email: info@tpp-bv.com
Produceert elk extrusie rubbertje en kan er zelfs eentje voor je maken ongeacht de lengte, hardheid etc, schets op mm-papier wat je nodig hebt en fax het t.a.v. Henry Rorije of Han van de Pol
vr. gr. erik
Thanks,
Ik zal debedrijven gauw eens benaderen. Bedankt voor de reacties.
ALOHA Bob
Ik zal debedrijven gauw eens benaderen. Bedankt voor de reacties.
ALOHA Bob