Heb vannacht weer eens bezoek gehad van iemand die wat extra verlichting zocht voor op z'n auto. De Maxtell's op mijn Landrover stonden hem/haar kennelijk wel aan want hij/zij (Tja, je mag tegenwoordig niet meer discrimineren...) heeft ze, overigens zonder mij daarvoor toestemming te vragen, maar gedemonteerd en meegenomen.
't Was dus niet de eerste keer....Ik woon langs een drukke doorgaande weg in een moderne woonwijk, en parkeer Partner voor de deur, onder een lantaarnpaal. Daar stond-ie vannacht ook, met de bullbar nog geen 2 meter van zo'n brandende lichtmast af EN NIEMAND HEEFT WAT GEZIEN!!!
Ben op die manier al een dakset (zwaaibalk met meerdere lampen), een antenne, 1 tank diesel, 1 tank benzine, een tankdop, en nog wat andere dingen kwijt geraakt.
Tegen beter weten in toch maar weer aangifte gedaan, want, je weet maar nooit. Dadelijk bertap je eens iemand, moet je toch kunnen aantonen dat dat niet de eerste keer was.
Gelukkig zat bij mijn aangifteset ook zo'n formulier voor slachtofferhulp...ga ze maandag toch eens bellen....
Bart, die het even weer niet ziet zitten....