Opbrengen OWATROL

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
bulldoglaro

Opbrengen OWATROL

Bericht door bulldoglaro »

Beste Prikkers,

Ik weet ook van dit onderwerp staat genoeg in het archief echter toch nog een paar vraagjes aan de kenners.

1. Hoeveel heeft men nodig voor het chassis ? (9 euro per 1/2 liter)

2. Volgorde van opbrengen: Eerst puur Owatrol, daarna laag gemengd met menie ??

En zijn er mensen die de klus geklaard hebben en mij misschien nog meer tips kunnen geven???

Vr gr

Bulldoglaro
Series III Diesel
die zijn onderweg

Re: Opbrengen OWATROL

Bericht door die zijn onderweg »

Goedemorgen Bulldog in je Laro,

wij hebben de Owatrol goed op de, gelukkig weinige, roestige stukken ingewreven met een sponsje, puur. Daarne nog eens 1/1 gemengd met menie en dan nog eens alleen menie. Het heeft hier ergens eens gestaan. En inderdaad goed uit!

Grt Martijn en Caroline, maar wat een werk én zijn we nu dan op de helft? Nee.
Dorris

Bericht door Dorris »

Buldoglaro

Dorris vond het vorig jaar erg prettig om het met een spuit toegediend te krijgen
1 : 1 met menie daardoor zag je prima wat je wel en nog niet gedaan had. Daarna was het meeste werk alles weer zwart te krijgen.
met de spuit kun je door de gaten in je cahssis ook lekker de binnenkant doen
tot nu toe zeer teverden

succes roelof vanDorris
janzzen

Bericht door janzzen »

gewoon met een kwast flink insmeren en laten intrekken. ik heb ook een stuk met een schuurspons gedaan maar zag na 2 uur geen verschil meer in de manier van opbrengen. vervolgens een 2e laag opbrngen 1:1 met menie daarna inderdaad een hels karwei om alles weer zwart te krijgen. (is niet helemaal helukt hier maar toch goed genoeg).
janzzen
Roel K

Bericht door Roel K »

Gewoon Owatrol RLS kopen, daar zit de menie al in.
Onverdund opbrengen en overlakken.

Roel
wietse109

Bericht door wietse109 »

rls is niet meer te krijgen maar koolteer doet het goed als zwart en is te krijgen in belgie ik denk dat koolteer alleen al een goede is
Plaats reactie