turbo sleutelen
-
Roald DI TDI & 3.9V8
turbo sleutelen
Citeer
nadat de slangenklem van de turbo slang gesneuveld was na sluitingstijd van de Hornbach, ff een noodoplossing met een Tyrap eentje houdt niet (bleek na een kort stukje rijden) 2 houden de slang (aan de drukkant) wel op z'n plek (dank thijs voor de snelle fix).
deze moest los om mijn nieuwe schokbreker links te kunnen monteren, nu zit er eentje onder ( FOX 12" ) maar rechts ook dit ging niet zonder slag en stoot.
eerst braken de 4 bouten van de schokbrekertorenring (moest dus ff thuis een ander halen) onder tussen had thijs een gevecht met 1 van de gelaste moeren van de veerschotel (de achterste).
de voorste was zo weggeflexed.
uiteindelijk alles toch goed gekomen nu alleen een plaatsje vinden voor het reservoir van de demper (ligt nu in een doek klem naast het ruitenwisservat)
-
Marco D90
Re: turbo sleutelen
Citeer
Ja idd als er ergens een uurtje voor staat plan je gewoon een week 
komt het vast allemaal goed...........
Ik ben ook weer aan de beurt 
motortje loopt super dat geukkig wel 
Alleen bellhouse is nog steeds lek (ik weet nu wel waardoor) en mn handrem moet nagelopen worden dus het lijkt deze keer mee te vallen....... maar ja soms lijkt het een kleinigheidje en dan ben je zo weer een dag bezig..... 
Groeten
Marco D90
'Eleanor' 90 2,5D N/A
mbtimmer@zonnet.nl
-
Roald DI TDI & 3.9V8
Re: turbo sleutelen
Citeer
jup, maar het mooie is dat zo'n laro er alleen maar beter van wordt en de volgende keer dat het los moet gaat het ook gewoon los (zonder af tebreken) alleen is het altijd zo dat de eerste keer je een klus doet die je nog niet eerder gedaan hebt alles tegenzit, daarom pleit ik er ook altijd voor om alles in kopervet vast te zetten of af te dichten
turbo sleutelen
Citeer
nadat de slangenklem van de turbo slang gesneuveld was na sluitingstijd van de Hornbach, ff een noodoplossing met een Tyrap eentje houdt niet (bleek na een kort stukje rijden) 2 houden de slang (aan de drukkant) wel op z'n plek (dank thijs voor de snelle fix).
deze moest los om mijn nieuwe schokbreker links te kunnen monteren, nu zit er eentje onder ( FOX 12" ) maar rechts ook dit ging niet zonder slag en stoot.
eerst braken de 4 bouten van de schokbrekertorenring (moest dus ff thuis een ander halen) onder tussen had thijs een gevecht met 1 van de gelaste moeren van de veerschotel (de achterste).
de voorste was zo weggeflexed.
uiteindelijk alles toch goed gekomen nu alleen een plaatsje vinden voor het reservoir van de demper (ligt nu in een doek klem naast het ruitenwisservat)
deze moest los om mijn nieuwe schokbreker links te kunnen monteren, nu zit er eentje onder ( FOX 12" ) maar rechts ook dit ging niet zonder slag en stoot.
eerst braken de 4 bouten van de schokbrekertorenring (moest dus ff thuis een ander halen) onder tussen had thijs een gevecht met 1 van de gelaste moeren van de veerschotel (de achterste).
de voorste was zo weggeflexed.
uiteindelijk alles toch goed gekomen nu alleen een plaatsje vinden voor het reservoir van de demper (ligt nu in een doek klem naast het ruitenwisservat)
Re: turbo sleutelen
Citeer
Ja idd als er ergens een uurtje voor staat plan je gewoon een week 
komt het vast allemaal goed...........
Ik ben ook weer aan de beurt 
motortje loopt super dat geukkig wel 
Alleen bellhouse is nog steeds lek (ik weet nu wel waardoor) en mn handrem moet nagelopen worden dus het lijkt deze keer mee te vallen....... maar ja soms lijkt het een kleinigheidje en dan ben je zo weer een dag bezig..... 
Groeten
Marco D90
'Eleanor' 90 2,5D N/A
mbtimmer@zonnet.nl

komt het vast allemaal goed...........
Ik ben ook weer aan de beurt

motortje loopt super dat geukkig wel

Alleen bellhouse is nog steeds lek (ik weet nu wel waardoor) en mn handrem moet nagelopen worden dus het lijkt deze keer mee te vallen....... maar ja soms lijkt het een kleinigheidje en dan ben je zo weer een dag bezig.....

Groeten
Marco D90
'Eleanor' 90 2,5D N/A
mbtimmer@zonnet.nl