roel??
Re: roel??
Ja ik denk het wel. Als mamoet o.i.d. op jullie auto's staat.
Maar ik zit nu niet thuis. Maar iets zuidelijker 5 graden boven de evenaar. Aan het werk zullen we maar zeggen. Zoals je ziet heb ik het niet erg druk.
Roel
Maar ik zit nu niet thuis. Maar iets zuidelijker 5 graden boven de evenaar. Aan het werk zullen we maar zeggen. Zoals je ziet heb ik het niet erg druk.
Roel
ja dat klopt. geinig. klinkt als een leuke baan. mooie camel trouwens zie hem altijd door de straat rijden. nooit gesproken maar volgende keer hou ik u aan. hahaha
groeten joey
witten 90
groeten joey
witten 90
Dat heb ik zelf ook, ik wil altijd wel even stoppen om te kletsen, maar ik moet dan net even iets. Je kent het wel.
Ik heb wel een keer met je moeder gesproken toen ik wat brood nodig reparatie werk aan het doen was.
De volgende keer stop ik zeker even.
Ik ben trouwens Directional Driller dat houdt in dat ik tijdens het boren van een olie of gas put het in de juiste richting probeer te sturen. Ik zit nu in Nigeria.
Groetjes Roel
Ik heb wel een keer met je moeder gesproken toen ik wat brood nodig reparatie werk aan het doen was.
De volgende keer stop ik zeker even.
Ik ben trouwens Directional Driller dat houdt in dat ik tijdens het boren van een olie of gas put het in de juiste richting probeer te sturen. Ik zit nu in Nigeria.
Groetjes Roel