verwijderen oude tectyllaag
verwijderen oude tectyllaag
Hoi prikkers,
ik ben weer druk verder aan het gaan met mijn ombouw-project. De vorige eigenaar van de LaRo onderdelen heeft op sommige stukken een dikke laag tectyl zitten. Tot nu toe is mijn beste oplossing om dit te verwijderen met een plamuurmes maar eigenlijk ben ik op zoek naar een 'minder monnik' manier....
oftewel : Hoe haal je het beste een oude tectyl laag weg ???
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
ik ben weer druk verder aan het gaan met mijn ombouw-project. De vorige eigenaar van de LaRo onderdelen heeft op sommige stukken een dikke laag tectyl zitten. Tot nu toe is mijn beste oplossing om dit te verwijderen met een plamuurmes maar eigenlijk ben ik op zoek naar een 'minder monnik' manier....
oftewel : Hoe haal je het beste een oude tectyl laag weg ???
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
Re: verwijderen oude tectyllaag
stoomcleaner en van tevoren ff met benzine laten intrekken zodat het lekker los weekt
Erwin.
Ik heb hetzelfde gedaan. Helaas is er af steken de meest eenvoudige oplossing. Ik heb komborstels, verafbijt, plamuurmessen en andere werktuigen gebruikt. Uiteindelijk bleek een oude maar scherpe houtbijtel de beste oplossing. Jammer dat je het niet in de winter hebt gedaan. Als het namelijk koud is springt oude tectyl er met grote stukken tegelijk af.
Succes met dit o zo vervelende werkje.
Vincent
Ik heb hetzelfde gedaan. Helaas is er af steken de meest eenvoudige oplossing. Ik heb komborstels, verafbijt, plamuurmessen en andere werktuigen gebruikt. Uiteindelijk bleek een oude maar scherpe houtbijtel de beste oplossing. Jammer dat je het niet in de winter hebt gedaan. Als het namelijk koud is springt oude tectyl er met grote stukken tegelijk af.
Succes met dit o zo vervelende werkje.
Vincent
Vloerlijm verwijderaar werkt ook........opsmeren, inlaten trekken en dan gaat t er goed af.
in mijn vriezer passen net geen achterspatschermen van een 110 stawag ;-(
Erwin
110 TD
[home.wanadoo.nl]
Erwin
110 TD
[home.wanadoo.nl]
houtbeitel, heb ik de afgelopen weken goed resultaat mee behaald
janzzen
janzzen