Iemand uit Grün naar almere???
Iemand uit Grün naar almere???
Is er iemand uit (de omgeving van) Groningen die voor mij bij Bowy een klepdeksel op kan halen en mee kan nemen richting Almere????
Ik vind het een beetje ver om even heen en weer te gaan eerlijk gezegd, dus eerst maar eens zo proberen.......
Greetz, Maarten
Re: Iemand uit Grün naar almere???
Mischien kan ik iets richting amserdam regelen.
groet Frank
groet Frank
Dat zou al mooi zijn, Frank! Laat maar weten wat er waar en wanneer mogelijk is!
Greetz, Maarten
Als jij dinsdagavond (1700-1900) langs de snelweg gaat staan om e.a. aan te pakken ga ik kijken of ik mijn vriendinnetje zover kan krijgen ffe te stoppen bij almere. Bowie weet wat je hebben wilt?
groet Frank
groet Frank
Een mooi aanbod, Frank. Ik zal eens op de kaart kijken waar we het beste af kunnen spreken a.s. dinsdag. Ik kom overigens niet uit Almere, maar uit Baarn. Ik neem aan dat jij door de polder (A6) rijdt en niet via de A1.
Bowy heeft voor mij een klepdeksel voor een 2,5l motor klaarliggen.
Greetz, Maarten
Hoi
Dat is inderdaad de route. En morgen rijd zij ook,maar voor die tijd zie ik bowy denk ik niet.
groet Frank
Dat is inderdaad de route. En morgen rijd zij ook,maar voor die tijd zie ik bowy denk ik niet.
groet Frank
Heb je niet gezien Frank
Wel mijn kleppendeksel trouwens
En teveel mercedes maar blok hangt erin !
Cheers Bowy
Wel mijn kleppendeksel trouwens
En teveel mercedes maar blok hangt erin !
Cheers Bowy
Ja moet je ook je telefoon opnemen, was van plan te komen maar je nam niet op, wist niet of je er was.
Maar het blok past????? super.
groet Frank
Maar het blok past????? super.
groet Frank