Owatrol verkooppunt Rotterdam
Owatrol verkooppunt Rotterdam
Goedenavond heren,
Na wat zoeken in het archief kwam als antwoord op mijn vraag 'watersportwinkels' en 'verfgroothandels'. Weet iemand een direct adres in omgeving Rotterdam die dit verkoopt? Als dit adres ook nog de in dezelfde thread genoemde Loodmenie van Touwens verkoopt zou het helemaal mooi zijn.
Hans
Na wat zoeken in het archief kwam als antwoord op mijn vraag 'watersportwinkels' en 'verfgroothandels'. Weet iemand een direct adres in omgeving Rotterdam die dit verkoopt? Als dit adres ook nog de in dezelfde thread genoemde Loodmenie van Touwens verkoopt zou het helemaal mooi zijn.
Hans
Re: Owatrol verkooppunt Rotterdam
Bunkerrama BV Exploitatie MaatschappijMaaskd 33
3071NB Rotterdam
Tel: 010-4111873
Rubriek: Scheepsbenodigdheden
Kom er wel eens
3071NB Rotterdam
Tel: 010-4111873
Rubriek: Scheepsbenodigdheden
Kom er wel eens
Misschien heb je hier iets aan?
Van: [www.owachem.nl]
"Voor het dichtsbijzijnde verkooppunt: info@owachem.nl of bel.
Owachem B.V.
Postbus 8
5165 ZG Waspik
Tel. 0416 - 34 79 58
Fax 0416 - 34 80 92
E-mail: info@owachem.nl"
Hermen
Van: [www.owachem.nl]
"Voor het dichtsbijzijnde verkooppunt: info@owachem.nl of bel.
Owachem B.V.
Postbus 8
5165 ZG Waspik
Tel. 0416 - 34 79 58
Fax 0416 - 34 80 92
E-mail: info@owachem.nl"
Hermen
Van Roon Maritiem, Vlaardingen
vroeger in ieder geval
vroeger in ieder geval
Ik zat gisteren (!) met dezelfde vraag in mijn hoofd, maar dan voor Den Haag. Op de site van Owachem staat een nummer met de uitnodigende tekst dat je ze maar moet bellen als je wilt weten waar het verkocht wordt.
Sceptisch als ik was, belde ik toch maar, en vroeg het nou eens NIET op dit forum.
Ik kreeg iemand aan de lijn, via een doorgeschakelde mobiel, kwam ERG amateuristisch over.
Maar, de aardige kerel wist me uit zijn hoofd in een keer twee adressen te noemen, ik reed er heen, en had gelijk een busje liggen.
Als je trouwens een bootaccessoires handel kunt kiezen, is denk ik voordeliger, ik was 22 euro kwijt voor een liter. Wilde meer hebben maar heb dat maar even gelaten.
Was achteraf wel verstandiger TOCH even het bedrijf op te bellen die het ZOU verkopen om ook even te vragen of ze het wel op voorraad hadden gehad, je weet maar nooit tenslotte. Maar dat bleek niet nodig, alleen ter voorkoming van problemen zou ik het achteraf toch doen.
Succes, enne, vergeet je neit de menie of wat ook er ook bij te halen, als je die nog niet had!?
Sander 110 "Snorkel"
Sceptisch als ik was, belde ik toch maar, en vroeg het nou eens NIET op dit forum.
Ik kreeg iemand aan de lijn, via een doorgeschakelde mobiel, kwam ERG amateuristisch over.
Maar, de aardige kerel wist me uit zijn hoofd in een keer twee adressen te noemen, ik reed er heen, en had gelijk een busje liggen.
Als je trouwens een bootaccessoires handel kunt kiezen, is denk ik voordeliger, ik was 22 euro kwijt voor een liter. Wilde meer hebben maar heb dat maar even gelaten.
Was achteraf wel verstandiger TOCH even het bedrijf op te bellen die het ZOU verkopen om ook even te vragen of ze het wel op voorraad hadden gehad, je weet maar nooit tenslotte. Maar dat bleek niet nodig, alleen ter voorkoming van problemen zou ik het achteraf toch doen.
Succes, enne, vergeet je neit de menie of wat ook er ook bij te halen, als je die nog niet had!?
Sander 110 "Snorkel"
Ja, de bunkerstations op het noordereiland hebben het.
Kijk uit dat je niet in het water kukkelt, dek is glad vandaag met die regen. En je moet langs de waterzijde de winkel in.
(als je de koningsbruggen over rijdt gewoon rechtdoor...kan niet missen)
JW
Kijk uit dat je niet in het water kukkelt, dek is glad vandaag met die regen. En je moet langs de waterzijde de winkel in.
(als je de koningsbruggen over rijdt gewoon rechtdoor...kan niet missen)
JW
Tot mijn niet geringe verbazing verkoopt m'n plaatselijke "Big Boss" bouwmarkt het ook ! Aangezien het assortiment landelijk is, heb je dus kans dat....
Success
Success
Gisteren nog een liter gehaald hier, betaalde € 16.65.
Dus die € 22 is knap te veel denk ik zo.
Groetjes Joke
Dus die € 22 is knap te veel denk ik zo.
Groetjes Joke
Doe zelf maar eens een zoek op Owatrol en je ziet vanzefl dat 17 euro redelijk normaal is.
Sander 110 "Snorkel"
Sander 110 "Snorkel"
Heren,
Bedankt wederom, ook namens mijn vader. Kunnen de RR chassis weer in de verf Owatrol kostte bij het genoemde Bunkerrama 14 euro ex btw, en de loodmenie iets van 24 euro voor 2 liter. En nu weer verder aan't klussen...
Jurriaan
Bedankt wederom, ook namens mijn vader. Kunnen de RR chassis weer in de verf Owatrol kostte bij het genoemde Bunkerrama 14 euro ex btw, en de loodmenie iets van 24 euro voor 2 liter. En nu weer verder aan't klussen...
Jurriaan
Je kunt ook Owatrol RLS kopen, hier zit de loodmenie er al door heen gemengt.
Groeten Gerbrand
Groeten Gerbrand
HO! Advies: niet doen, tenzij.
Liever zelf mengen. Dan kun je afhankelijk van de hoeveelheid roest zelf kiezen wat de mengverhouding is. EN, alleen maar Owatrol smeren voor het heavy werk, met meerdere lagen olie. En dus daarna pas aflakken
Sander 110 "Snorkel"
Liever zelf mengen. Dan kun je afhankelijk van de hoeveelheid roest zelf kiezen wat de mengverhouding is. EN, alleen maar Owatrol smeren voor het heavy werk, met meerdere lagen olie. En dus daarna pas aflakken
Sander 110 "Snorkel"
RLS wordt niet meer geleverd, wat je nu nog kan vinden zijn restpartijen.
Bron: Owachem.
Dennis B.
Bron: Owachem.
Dennis B.