landrover verzekeren
landrover verzekeren
Hallo,
Ik bezit een landrover 109 stationwagon in zeer goede staat.
Nu wil ik gezien de huidige prijzen die deze auto's opbrengen mijn verzekering toch eens gaan herzien.
de auto is dagelijks vervoer +/- 10000 km per jaar
Waar kan ik mijn auto verzekeren voor een ander bedrag dan de dag waarde?
Ik verwacht dat de waarde rond de 10.000 euro of meer ligt
vast bedankt voor jullie tips
groeten,
Marc
Ik bezit een landrover 109 stationwagon in zeer goede staat.
Nu wil ik gezien de huidige prijzen die deze auto's opbrengen mijn verzekering toch eens gaan herzien.
de auto is dagelijks vervoer +/- 10000 km per jaar
Waar kan ik mijn auto verzekeren voor een ander bedrag dan de dag waarde?
Ik verwacht dat de waarde rond de 10.000 euro of meer ligt
vast bedankt voor jullie tips
groeten,
Marc
Re: landrover verzekeren
Ey Marc
Ik heb en serie 3 en onbeperkt km en all risk bij de anwb,misschien ook iets voor u (jou)
koekentrommel
Ik heb en serie 3 en onbeperkt km en all risk bij de anwb,misschien ook iets voor u (jou)
koekentrommel
Marc,
Wiggers wordt hier altijd veel genoemd en ook mijn 90 was daar verzekerd. Wiggers is een tussenpersoon en was bij mij tot 3 maal toe de voordeligste (109, 90 en Clio). Groot voordeel is dat je ook in het terrein bent verzekerd!
Mijn 90 was getaxeerd op een bedrag van zo'n 11.500 euro. Voor dat bedrag had ik hem ook verzekerd bij Wiggers. Mocht hij door de schuld van een ander total-loss raken dan krijg je het getaxeerde bedrag uitgekeerd. Ik had een vezekering voor WA en beperkt Casco, waardoor ook brand, diefstal enb joy-riding waren verzekerd.
Een taxatierapport mag maximaal 2 of drie jaar oud zijn en kost tussen de 100 en 200 euro geloof ik. Aan verzekering betaalde ik iets van 140 euro per 3 maanden.
Tot zo ver. Mocht je nog vragen hebben, dan bel maar even.
Groet,
Jeroen van Gestel
========================================================
Wiggers wordt hier altijd veel genoemd en ook mijn 90 was daar verzekerd. Wiggers is een tussenpersoon en was bij mij tot 3 maal toe de voordeligste (109, 90 en Clio). Groot voordeel is dat je ook in het terrein bent verzekerd!
Mijn 90 was getaxeerd op een bedrag van zo'n 11.500 euro. Voor dat bedrag had ik hem ook verzekerd bij Wiggers. Mocht hij door de schuld van een ander total-loss raken dan krijg je het getaxeerde bedrag uitgekeerd. Ik had een vezekering voor WA en beperkt Casco, waardoor ook brand, diefstal enb joy-riding waren verzekerd.
Een taxatierapport mag maximaal 2 of drie jaar oud zijn en kost tussen de 100 en 200 euro geloof ik. Aan verzekering betaalde ik iets van 140 euro per 3 maanden.
Tot zo ver. Mocht je nog vragen hebben, dan bel maar even.
Groet,
Jeroen van Gestel
========================================================
Beste Jeroen,
Bedankt voor je reactie ik moet dit maar eens gaan doen als ik zie dat bij Jansen een landrover 109 stationwagon(niet zo'n goede staat als die van mij )voor 14000 over de toonbank gaat.
groeten,
Marc
Bedankt voor je reactie ik moet dit maar eens gaan doen als ik zie dat bij Jansen een landrover 109 stationwagon(niet zo'n goede staat als die van mij )voor 14000 over de toonbank gaat.
groeten,
Marc
Ik heb mijn 109 pickup na restauratie via Wiggers all risc verzekerd. Voorwaarde is dan taxatie door een taxateur, bij mij heeft Adolfs uit Enschede dat (aan huis) gedaan.
Kostte 100 euro incl. in 2003
Jurjen
ps taxatiewaarde was 9000 euro, dus een goede Stawag is inderdaad behoorlijk over de 10000 waard, voor de verzekering
Kostte 100 euro incl. in 2003
Jurjen
ps taxatiewaarde was 9000 euro, dus een goede Stawag is inderdaad behoorlijk over de 10000 waard, voor de verzekering
Aanvulling:
taxatie geldt voor 2 jaar, hoe het daarna verder gaat moet ik nog uitzoeken.
bruto premie is 1068,- per jaar, dus ik hoop voor je dat je wat schadevrije jaren in te brengen hebt, zelf zit ik nu op netto 280,- p/j
taxatie geldt voor 2 jaar, hoe het daarna verder gaat moet ik nog uitzoeken.
bruto premie is 1068,- per jaar, dus ik hoop voor je dat je wat schadevrije jaren in te brengen hebt, zelf zit ik nu op netto 280,- p/j
ik hoor bij kunst en kitsch altijd: waarde 1000 verzekeren voor 2000
ik wet niet of dit hout snijd,maar ik denk niet dat je het volle bedrag krijgt.
Sybren
ik wet niet of dit hout snijd,maar ik denk niet dat je het volle bedrag krijgt.
Sybren
helaas Jurjen,
Ik heb 4 jaar geleden een klein japanertje geramd!
vrouw aan het stuur die zonder de achteruitkijk spiegel te raadplegen bij nat weer vol in de ankers moest om voor een oranje verkeerslicht te stoppen(met piepende banden)
Mijn dochter van 3 had niets in de gaten maar het was een japje wat naar de sloop kon.
ik heb de bumper een keer gespoten.
groeten,
Marc
Ik heb 4 jaar geleden een klein japanertje geramd!
vrouw aan het stuur die zonder de achteruitkijk spiegel te raadplegen bij nat weer vol in de ankers moest om voor een oranje verkeerslicht te stoppen(met piepende banden)
Mijn dochter van 3 had niets in de gaten maar het was een japje wat naar de sloop kon.
ik heb de bumper een keer gespoten.
groeten,
Marc
ik denk ook niet dat je 'm voor de dubbele taxatiewaarde verzekerd krijgt... gelukkig is een Land Rover kunst noch kitsch
gr.
peter
gr.
peter
't is nog niet genoemd, maar een 109 kan je gewoon als oldtimer verzekeren, kost mij 85,- euro per jaar, het is mijn enige auto. Ook via wiggers.
Jan Schober
Jan Schober
>taxatie geldt voor 2 jaar, hoe het daarna verder gaat moet ik nog uitzoeken.
Voordat die twee jaren om zijn, krijg je van Wiggers een oproep om een nieuw taxatierapport in te leveren en de uitnodiging om een taxatiedag te bezoeken. Althans zo ging jhet bij mij...
Hermen
Voordat die twee jaren om zijn, krijg je van Wiggers een oproep om een nieuw taxatierapport in te leveren en de uitnodiging om een taxatiedag te bezoeken. Althans zo ging jhet bij mij...
Hermen