110hcpu
110hcpu
beste mensen
ik ben mijn hcpu aan het ombouwen naar camper , met een aparte unit achterop
ik heb een gegadigde voor de onderdelen welke ik over houd ; het pickup dak met hemel , de achter en zijruiten en de bak
wie kan me helpen aan een redelijke vraagprijs voor deze onderdelen ?
gr
bernard
Re: 110hcpu
Moeilijke vraag.
Want het ligt eraan in welke staat( voor een laadbak niet al te gedeukt en een vrij recent bouwjaar,worden over het algemeen nog flinke prijzen betaald/voor een pick-up dak zijn ook altijd wel mensen te vinden,die bijvoorbeeld een soft-top hebben,maar met de slechtere maanden van het jaar toch iets warmers willen hebben)
Op zich zijn dit onderdelen die je niet al te veel ziet worden aangeboden,maar ik zou me inderdaad een beetje aan die "redelijke vraagprijs" houden.
Dat valt altijd goed bij Land Rover rijders,weet ik uit ervaring!!!!!!!!!
Voor de rest blijft het altijd een beetje een gok.
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Want het ligt eraan in welke staat( voor een laadbak niet al te gedeukt en een vrij recent bouwjaar,worden over het algemeen nog flinke prijzen betaald/voor een pick-up dak zijn ook altijd wel mensen te vinden,die bijvoorbeeld een soft-top hebben,maar met de slechtere maanden van het jaar toch iets warmers willen hebben)
Op zich zijn dit onderdelen die je niet al te veel ziet worden aangeboden,maar ik zou me inderdaad een beetje aan die "redelijke vraagprijs" houden.
Dat valt altijd goed bij Land Rover rijders,weet ik uit ervaring!!!!!!!!!
Voor de rest blijft het altijd een beetje een gok.
Gr,She,s real fine my one-0-nine