ik heb al een tijdje met plezier de verhalen en oplossingen gelezen op de prikkers pagina. Zelf heb ik een serie II 2A crewcab "Lara's Granny" door sommige oneerbiedig het "pannekoekhuisje" genoemt (zeker achter me gereden).
Ik ben niet te vaak thuis (zes weken op en zes weken af) maar als ik thuis ben dan mag ik graag aan Granny rommelen. Gelukkig vindt Dorien mijn vrouw het ook de gaafste 4x4. We wonen in Dirksland op Goeree-Overflakkee, helaas is hier zelf weinig te doen behalve de maasvlakte. Ik ben nog op zoek voor iets lueks zondag in Brabant of zo (of ergens anders dus)
Ik ben benieuwd,
was ook van plan naar blauwe meer te komen, maar heb de "pech" dat ik voor mijn kinderen vrijkaartjes voor het voetbal heb gekregen.... tja, en dan moet pa mee het stadion in met zijn drie dochters
Hallo Willem,
vergeet niet dat op 1 mei er een strandevenement is aan de Brouwersdam. Dicht in de buurt voor jou (als je dan af bent i.p.v. op). georganiseerd door
www.zeeland4x4.nl
volgens mij zit peter meer in de truck dan in de 4x4, en de 4x4's tieren hier welig.
er is nog een 109 in afbouw van een vriend hier dus wordt echt wel leuk
grt,
willem